Gå til innhold

Jeg liker mannen min best i beruset tilstand.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det høres helt forferdelig ut, og jeg grøsser bare ved tanken på det.

Saken er den at jeg føler at han virkelig har to personligheter.

Han trenger ikke drikke mye for at den "fine" personligheten skal komme frem, det holder med et par pils. Men han endrer seg helt og blir "drømmemannen".

Jeg elsker ham uansett, men han er så innesluttet, stille men likevel ufattelig sterke meninger og kommer med voldsomme og sårende ord, kan klikke for veldig små ting.

Men med en gang han har fått i seg litt alkohol, viser han virkelig hvor mye han setter pris på seg, selv om det i "real life" føles som om jeg ikke betyr noe for ham.

Ta i går for eksempel. Vi var hjemme og slappet av, han tok noen pils og etterhvert litt rødvin. Vi lå og koste hele kvelden, han åpnet seg helt for meg, tok veldig vare på meg, og på slutten av kvelden gråt han faktisk en del også, over noe som er sårt for ham.

Og dette er en mann som er skikkelig MANN rett og slett.

Virker som han ikke har følelser, men samtidig har han så enormt mange.

Dette ble dårlig formulert, jeg måtte bare få det ut. Det er så vanskelig å forholde seg til det.

Nesten så jeg har lyst å få i han et par pils hver kveld, for at han som bryr seg skikkelig om kjæresten sin skal komme frem. Det føles så feil. Er veldig vanskelig å forholde seg til.

Jeg elsker å dulle med ham og kose, men det er han ikke noe særlig glad i. Med mindre han blir denne andre...da er det helt greit.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen håp at få han til å bli alkoholiker *he,he* Nei, unnskyld at jeg så humoren i det.

Kansje forsøke å snakke med han om det, kansje han også ser fordelene å komme litt nærmere inn på hverandre. Og behandle deg bedre ?

Skrevet

Høres ut som en mann som ikke er helt trygg på de litt varmere og mer emosjonelle følelsene hos seg selv. Han trenger nok tid til å finne fram til de og til å tørre å åpne seg. Menn er ufattelig dumme av og til, de trenger store grautsleiver for å få budskapet langt nok inn til at det registreres. Men når det til slutt går opp for ham hvilken av de to personlighetene du virkelig liker og synes er sexy( ja for det er viktig at du sier dette) da skal du se han vil gjøre endringer. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...