Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 Hei! Er ikke du sånn interiør arkitekt? Mulig dette ikke er ditt felt,men jeg driver å maler noen lister på rommet til Lukas.Har kjøpt en ganske så dyr pensel til dette formålet,men den striper seg veldig.Blir jo ikke fint i det hele tatt,har tatt 2 strøk nå.Må sikkert ha 4 kanskje tom 5 hvis det skal bli glatt og fint. Har du noen tips til meg? Noe annet jeg kan bruke/gjøre for å få flaten fin??? (hmmm dette er helt sikkert ikke ditt felt,men prøver fordet jeg;))
Gjest Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 Merkelig da....jeg malte og lister sist med pensel...kan du ikke bruke en rull...mini og gå over etterpå??? klem ps er jo ikke ferdig med kurset ennå jeg hehe...det måtte vike for et tarotkurs...
Monajenten Skrevet 30. juni 2007 #3 Skrevet 30. juni 2007 Kan man ta kurs på nettet? NKI f.eks? *sorry at jeg blandet meg*
Gjest Skrevet 30. juni 2007 #4 Skrevet 30. juni 2007 Jepp det kan du... forresten leser jeg at du smisker med spetakkel...eller hun med deg hoho
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. juni 2007 Ok;) Takk for svar,nei det går ikke med rull.Det er sånne tripple lister hvis du skjønner hva jeg mener. Uansett får prøve litt til da,bare så super kjip å måtte ha 5 strøk for at det skal bli bra!!! Takk igjen;)
og der kom svingen gitt.. Skrevet 30. juni 2007 #6 Skrevet 30. juni 2007 prøv med skumpensel. trekantet form, det skal bli bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå