Gå til innhold

jeg skulle FRI.....fikk nei :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

dette må være verdens kjipeste dag.......

jeg skrev inn en link her om noen hadde råd om hvordan jeg kunne gjøre dette.

så jeg hentet de flotte ringene...og tok dette litt forsiktig opp med han...

så han var egentlig litt klar over dette.men jeg fikk ikke lov og direkte fri for det ville han gjøre den dagen han følte det paste.

så jeg skulle liksom bare spørre om han ville forlove seg.

så plutselig nå ville han ikke og sa nesten at han bare hadde sagt dette så jeg ikke skulle bli lei meg....

føler meg helt tom inni kroppen nå...at jeg skikkelig har driti meg ut og blitt ledd av....at vi skal ha barn sammen ble liksom noe helt annet nå.føler ikke han er like glad i meg...

uff av meg dette ble litt sytete men hva skal jeg gjøre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette tar vi senere når vi er så glad i hverandre at vi holder på og dø sa han......

Skrevet

uff...føler med deg !!

hadde nok følt det samme som deg...helt sikkert

mulig han sier dette for at han plutselig en dag skal overraske deg ?!?!!1

hvis ikke-så skjønner jeg meg rett og slett ikke på han..

ønsker deg lykke til

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅhhhhh nei ,så forferdelig at du fikk nei da......

Du som var så spent og skulle fri og så fikk du nei. Det må jo være grusomt.

Syntes det var dårlig gjort av samboeren din å sette deg i en sånn en situasjon.

Og så forstår jeg meg ikke helt på det der med at han sa at dere skulle ta det når dere var så glad i hverandre at dere holder på å dø.

Det var utrolig stygt av ham å si noe slikt som det.

Håper det ordner seg for deg ihvertfall, du som bare var så snill og god fortjente virkelig ikke dette.

Skal tenke masse på deg:0)

Sender deg masse trøsteklemmer......klemzzzz.

Skrevet

Uff,skjønner godt at du ble lei deg og at du føler at han ikke er glad i deg lenger. Men bør du ikke snakke med ham og forklare hvordan du føler deg og reagerte på svaret hans?

Vet egentlig ikke helt hva jeg skal si,men håper det ordner seg for dere.

LYKKE TIL!

Skrevet

skjønte heller ikke den helt...må man ikke være glad i hverandre for og få baby sammen da???

eller kansje det ikke betyr så mye!?

får legge ut ringene på qxl hehe...pent brukt

Skrevet

uff da...ikke noe kjekt.føler deg sikkert ikke helt bra nå...men en liten trøst kan være at han kansje vil gjøre det selv.mange menn føler det er feil å flaut at dama har gjort det,det er status å selv fri til dama så det kan jo være det så har skjedd......trøste klem til deg uansett:)

Skrevet

føler med deg...

jeg er sammen med en som ikke vil forlove seg eller gifte seg pga at det er bare tull (hvis jeg skal sitere han ordrett).

jeg vil gjerne forlove meg hvertfall, slik at jeg vet at vi e knyttet litt tettere sammen, selv om vi venter vårt første barn.

men jeg er og forblir mor til hans barn og samboer.....

han er like glad i deg, det vil jeg tro.. men tanken har kanskje skremt han litt.. kanskje en vakker dag så frir han til deg, uten at du visste det kom..

ønsker deg lykke til.. det kommer til å gå bra :)

Skrevet

Hei Anonym.

Vet du hva, jeg føler med deg. Men jeg har en liten historie til deg i og med at jeg har opplevet dette selv. Min mann sa det samme til meg, men det var fordi han var bestemt på at det var han som skulle fri og hadde planlagt når og hvor.

Jeg er nesten bombesikker på at han kommer til å fri til deg om noen dager. Jeg er nå lykkelig gift på niende året:) Din gutt vil sikkert bare gjøre det på sin måte. Gi han litt tid.

Lykke til:)

Skrevet

neeeeeeeehei. Går det ann det da? Fy søren nå synes jeg så synd på deg. Hvorfor hvorfor hvorfor????? Jeg begynner også å henge meg på tankegangen til de andre jentene her. Kanskje han absolutt vil fri selv og har alt planlagt? Ellers så skjønner ikke jeg noe heller. Det var en skikkelig råtten ting å si..........

Håper og tror det ordner seg for dere :-)

*Klemmer*

Skrevet

hehe vet ikke jeg...må si at forholdet har fått helt andre tanker fra min side.....

synes han sa mange ting han kunne ha spart seg for.

så er litt deppa ja....

men takk for trøsten:-)

Skrevet

Huff, dette var da trist!!! Får absolutt betenkeligheter selv nå.... ble jo så inspirert av deg.

Ikke helt godt å si hva samboeren din tenkte, men kan jo være så enkelt at han synes det er "mannens oppgave". Som du sier kunne han jo likvel spart seg for mange av de tingene han sa... Ikke enkelt nei, og skjønner du blir usikker på forholdet deres. Prøv iallefall å tenke fremover, så får vi håpe han gjør det han skal gjøre nå - fri til deg.

Skrevet

Nei fader heller..! Møkkamann.. da hadde jeg pakka bagen iallefall for å i det minste vise han reaksjonen.. Hvis det er sånn han vil ha det, så kan han få det sånn. Jeg ville iallefall tenkt sånn.

Skrevet

Uff, det var trist. Tror jeg selv hadde vurdert forholdet på nytt etter det.

Virker jo som dere vil forskjellige ting. Enkelte vil rett og slett ikke gifte seg, men det ville han vel ha sagt før hvis det var tilfelle. Dere bør i alle fall ta en seriøs prat. Håper det ordner seg.

Skrevet

Hei.

Som deg fridde jeg til kjærseten min for ca 3,5 år siden. Hadde det utrolig fine frieret men fikk nei.

Vi er fremdelse sammen i dag og har et veldig godt og varmt forhold.

Noe ekteskap er det ennå ikke blitt, men en vakker dag vil det skje :-)

Kan det hende at typen din følte seg presset og stresset til å ta en avgjørelse på noe han ikke hadde fått tid til å tenke på påforhånd?

Mange menn hater at andre tar livsviktige avgjørelser for dem..

Å gå inn i et forpliktende ekteskap er ett stort skritt, selv om jeg personlig mener at å få barn sammen er ett enda STØRRE og forpliktende skritt.

Kan det hende at han er i mot ekteskap, slik kjæresten min har vært hele livet? Han er skilsmisse barn og hadde i utgangspunktet fra han var barn bestemt seg for aldri å gifte seg.

Da jeg kom med frieriet mitt - ør av forelskelse fikk han sjokk. Jeg også for jeg regnet med å få ja...

Etter å ha svelget skuffelsen og pratet ut - gikk forholdet videre og ble bare bedre og bedre.

Nå venter vi nr 2. Vi har snakket om ekteskap, og han sier at det kommer til å skje i framtiden, men han ønsker å bestemme farten. Greit nok, jeg vet han ønsker å bli gammel med meg uansett.

Grunne til at han ikke ville gifte seg i utgangspunktet var fordi han var redd vi ville bli satt, ta hverandre forgitt og gå fra hverandre.

Noen menn har det slik.

Er typen din verdt å satse på - gi han tid.. La han få summe seg..

I en god stund "sørget" jeg over at bryllupet ikke kom til å skje i mitt tempo. Men jeg har vokst på det, og jeg har like stor tro på oss som et framtidig ektepar. Ikke gi opp , gi han tid, gi deg selv tid.

Barselstiden er dessuten en grei prøvelse på " i gode og onde dager".

Holder dere ut det første året som par - løp til alteret!

Lykke til!

Skrevet

Kjære deg! Skjønner godt du er skuffet... Spørsmålet er jo litt hvorfor han sier nei da... Kjenner en kar som ikke vil gifte seg for han vil ikke ha oppmerksomheten rundt seg - men jeg synes jo det er litt rart når man venter barn og legger opp til å dele livet sammen

Lykke til!

Skrevet

Jeg fridde overraskende til min mann, og han ble så paff at han ikke fikk svart og det endte opp med at jeg ble fornærmet..Følte meg akkurat som deg, sviktet og uelsket! Men han ville jo gifte seg, det var bare det at det var Han som ville fri. Vi giftet oss kort tid etterpå, uten noe nytt stort frieri. Han måtte svelge mannstoltheten og jeg det mislykkede frieriet som jeg aldri trodde jeg skulle komme over! Det verste var jo i ettertid når folk spurte hvordan frieriet var.. det er en hemmelighet mellom oss som ingen får vite...!

Skrevet

typisk mannfolk, skjønner ikke mye de!!! takler dårlig at kvinner faktisk kan fri, men nei - det må skje på DERES premisser... er bare så typisk.... må føles teit å få høre sånt fra han...du skulle liksom ikke bli lei deg... for en skittstøvel... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...