Teltpluggen Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 Har sendt både mail og PM til deg nå (Kan være jeg maser nå men.. Utålmodig vetu;) ) Kan du ta kontakt enten via mail eller PM?
Gjest Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 kanskje hun føder? hadde ikke hun noen ondter for ikke så lenge siden??
Gjest Skrevet 30. juni 2007 #3 Skrevet 30. juni 2007 Joo hun snakka om vondter...oioi, har hun fått tro???))
Teltpluggen Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. juni 2007 Så spennende! Kan vel alltids vente et par dager til da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå