Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen god dag i dag...

I dag startet dagen strålende. Kvalmen var ikke så ille og jeg dro avgårde for å kjøpe meg ny BH :o)

Dette er en spesialforetning for undertøy, så en skulle tro at servicen der skulle være meget bra. Men...damene der vet ikke hva det vil si å være hyggelig. Bare frekke kommentarer og merkelige blikk.

Begynte å få migrene oppi det hele... Fant i alle fall en BH til slutt, betalte de 800,- de skulle ha, og gikk derifra med migrene på kjøpet.

Gikk så innom matbutikken med kvalmen i halsen og dunrende migrene. Fant meg en baguette og litt pålegg og løp til kassa. Kikket tilfeldigvis på skjermen når gutten slo inn varene, og reagerte å baguetten som gikk inn til 11,90 i steden for 7,90(som jeg bare ved en tilfeldighet hadde sett, selv om jeg ikke er så nøye på sånt). Nevnte dette til gutten i kassa som ble drit sur og sa at den koster 11,90!!!

Jeg sa at det var mulig, men at da burde de sjekke lappen som henger sammen med baguettene i hylla.

Dette skulle være min kosedag helt alene, uten mann og barn.

Pga noen butikkdamer/gutter, så gikk den rett til helv....

:o(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg nekter å handle varer av folk som ikke oppfører seg ordentlig. Da går jeg heller et annet sted, og gir høylytt uttrykk for at jeg er SVÆRT misfornøyd. Jeg hadde ALDRI gått med på å betale fire kroner mer enn det sto på hyllekanten, uansett hvor sur drittungen bak kassa blei. Da hadde jeg krevd at vedkommende henta sjefen sin, og at sjefen både ble fortalt hva som var galt, og ble informert om den råtne behandlinga kassabetjeninga ga meg,

Det er ikke din feil at folk er idioter. Så ikke la det ødelegge dagen din. Men vit neste gang, at du kjenner deg mye bedre ved å gå din vei, enn å svelge dritten.

Skrevet

Jeg vet at du har rett... Men med migrene dundrende så orket jeg ikke ta opp den kampen...idag.

Jeg jobber selv i butikk, så jeg blir rystet over hvor dårlig servicen er rundt omkring. Men den delen tror jeg blir glemt i opplæringa nå til dags...

Ang undertøysbutikken, så er det den eneste i hele Oslo som selger min str i BH... Ellers bestiller jeg ofte via nettet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...