ZamZam Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 er irritert på legen min som sa at det var ørebet, jeg ser jo selv nå at lille fjasen har røde hunder evt i tillegg. Jeg spurte henne om prikkene,men det var varmeutslett sa hun.. Han har flekker inni munnen er det farlig, med innvendige røde hunder? Må til legen i morgen får å få avklart om han skal fortsette på medisinene eller ikke, altså er det noen ørebet`? Men hvis flekkene inni munnen er farlig så tar jeg å reiser i kveld...
Gjest Skrevet 30. juni 2007 #3 Skrevet 30. juni 2007 ......meslinger gir en eller annen form for flekk/flekker inni munnen.....på innsiden av kinnen....
ZamZam Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. juni 2007 takk, har snakket med legevakten og skal inn i morgen dvs hvis han ikke blir verre utover natten. Tror ikke han kan bli dårligere enn det han er nå så da er det bare å krysse fingrene.. Ser ut som om han har flere sykdommer samtidlig, kanskje ørebet, en eller annen form for virusinfek, samt en forkjørelse. Han nekter å ta smokk og flaske fordi han har vondt i munnen, selvf også diare. gulper masse og nedsatt matlyst.. Han har 38 i feber to timer etter at han har fått febernedsettende så stakkars lille modige gutten min... Regner med at han ikke kommer til å sove mye, men den største faren er dehydreing siden det er veldig varmt her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå