familien kaos- komplett Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 Kastet så vidt øynene på et inlegg om det for litt siden, ei som hadde spurt jm sin om det, og jm sa at det var hodet man kjente. intresserte meg ikke så mye da, ettersom babyen min lå med hodet ned, og ikke hikket så ofte, men de siste dagene har det vært mye hikking, og hvis det er hodet jeg kjenner er babyen på snurretur... lurer litt for synes sparkene har endret seg også, var tidligere mest på v side, nå er de litt både her og der. Min jm sa her om dagen at babyen fortsatt var liten og hadde god tumleplass, så den kunne fint snu seg, så at den hadde hodet ned da behøvde ikke bety noe... d er etter jeg var hos jm at jeg syntes det endret seg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå