Monajenten Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 Jeg var nettopp i Kypros, og der hang det lapper overalt med bilder av henne, ring dette nr. osv. Følte jeg så Madeleiner overalt:-( Har ikke fått med meg så mye, er det noe nytt ang. den saken?
kulepenn Skrevet 30. juni 2007 #3 Skrevet 30. juni 2007 var hun ikke på Malta sist, eller henger jeg ikke helt med?
Monajenten Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. juni 2007 Jeg vet ikke hvor hun er/har vært, kan være det var Malta. Poenget mitt var egentlig bare at det virket så "nært" på en måte, siden det var oppklistrede lapper overalt.
Stary Skrevet 30. juni 2007 #5 Skrevet 30. juni 2007 Er det ikke rimelig mange flere savnede barn nå enn bare henne? Er det pga rike foreldre at akkurat hun får all den oppmerksomheten?
Gjest Skrevet 30. juni 2007 #6 Skrevet 30. juni 2007 Det var ikke så fint sagt stary, alle barn er like viktige...og man må ikke bli misunnelig fordi denne saken får mere oppmerksomhet... det positive er at alle saker som dette vil ha free rides med madeleine saken... og fokuset på kidnappede barn er stort nå...og det er positivt for alle familier...
Stary Skrevet 30. juni 2007 #7 Skrevet 30. juni 2007 Så klart det er bra hun får så mye oppmerksomhet. Men det er ikke ufint sagt uansett, jeg lurer virkelig. Hva er grunnen?
Gjest Skrevet 30. juni 2007 #8 Skrevet 30. juni 2007 En markedsanalytiker i england sa at han mente grunnen var at alle foreldre med små barn kunne føle seg igjen i noe av dette .... mange av oss ville kjanskje forlatt barna også slik...og mange føler med foreldrene...pluss at plassen dette skjedde på er portugal som er ferieparadis nummer 1 for familier med småbarn... og JA foreldrene har jo fått støtte fra næringslivet i england...
Simselimsen Skrevet 30. juni 2007 #9 Skrevet 30. juni 2007 Jeg synes det er bra at sånne saker får så mye oppmerksomhet som overhode mulig! Bare fordi denne saken får ekstra mye oppmerksomhet betyr det jo ikke at de andre sakene får mindre oppmerksomhet, jeg synes heller det er omventd, at kansje andre saker kommer frem i søkelys pga denne saken..... Kansje foreldrene hennes er veldig flinke til og bruke media.
Monajenten Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 30. juni 2007 Prøver forsiktig igjen...er det noe nytt?
Stary Skrevet 30. juni 2007 #12 Skrevet 30. juni 2007 Det var et par som latet som de hadde info om saken bare for å få belønning. Det er det siste jeg har lest.
Gjest Skrevet 30. juni 2007 #13 Skrevet 30. juni 2007 Kan si dere at denne saken diskuteres mye på alternative sider hvor mange synske er....og det som går igjen er at ingen greier å se henne mere...og ofte betyr det 1 ting... selv må jeg si at jeg er en av de få som tror på et positivt utfall her...føler så sterkt at hun kommer tilbake...men ok...kanskje det er fordi jeg er mor og...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå