Gå til innhold

Dere som er fornøyd med Super Nova:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er utrolig skuffet!

Kjøpte en i dag, og var sikker på at den skulle være bedre enn TopCom'en min. MEN:

Jeg har babyenheten 40-50 cm unna hodet til vesla, og den slå ikke inn før hun lager noen av de høyeste lydene hun kan!! Og følsomheten står på maks!

Skal det være sånn?? Eller er det noe feil med min splitter nye babycall?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke,men jeg kontakten en på Finn i dag som solgte en Philips SCD 497 Dect.Hun sa til meg (uten at jeg hadde nevnt det) at hun tidligere hadde hatt en Super Nova.Hun kunne ikke fordra den,bare masse tull da babyen skrek osv.Hun kjøpte seg denne og hadde aldri hatt noe greier med den i det hele tatt.Så det høres ikke ut som du er den første som ikke er fornøyd.

Skrevet

Vår super nova er ikke sånn. Den slår inn på fugler ute oga lt mulig når den er på det mest følsomme. Har noen venner som opplevde det samme som deg med sn. De fikk ny - og hadde en helt annen opplevelse med denne.

Skrevet

Vår er ikke sånn.Jeg synes nesten at den er litt for følsom til tider.Slår inn på det meste når følsomheten er på max,så har den egentlig aldri helt på max nei.Det blir slitsomt hehe

Skrevet

Takk for svar, den skal byttes så fort som mulig.. :D

Jeg har lest sååååå mye bra om den her inne, og jeg hadde store forventninger. Og da blir jo bare skuffelsen ENDA større!!

Men da håper jeg den neste er bedre...

Skrevet

Jeg er fornøyd, aldri hatt problemer med vår..

Skrevet

Du vet at man selv kan stille inn følsomheten på Super Novaen? Sambo gjorde det ihvertfall her. Kjempefornøyd, vi!

Skrevet

ja, vi har gjort det. det øret som blinker, og fire streker. skulle være på maks følsomhet da??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...