metteflette Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 Hei! Skal på UL på mandag og burde jo glede meg vilt, men er bare så bekymret for at alt ikke skal være iorden. Jeg har jo to flotte jenter fra før med kjempegreie svangerskap og fødsler. Kjenner litt på den om jeg skal være like heldig denne gangen.. Noen andre som har det likt??
3småskatter:0) Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 Ja jeg kjenner meg godt igjen.... Jeg er på en måte mer bekymra denne gangen nettopp fordi jeg føler på en måte at flaksen er brukt opp. Jeg har jo også som deg to velskapte barn der svangerskapet og fødsel har vært uten komplikasjoner. Så hva med denne gangen da. Blir alt annerledes?? Kanskje verre??? kommer jeg til å få bekkenløsning eller svangerskapsforgiftning denne gangen??? Kanskje fødselen ender opp i keisernsnitt?? Slike fæle tanker svirrer oppi hodet nettopp fordi jeg tror på en måte at "flaksen" er brukt opp..... Håper selfølgelig at alt blir slik som det har vært i mine forrige svangerskap men det er ikke til å unngå at jeg tenker disse tankene alikevel. Klem:0)
MegOgAlleMine Skrevet 30. juni 2007 #3 Skrevet 30. juni 2007 JA! Jeg tenker også veldig slik. At når en har vært så heldig hittil, så må en vel få igjen for det?! Har to barn fra før, og merker at dette svangerskapet er tyngre psykisk allerede. Men som regel er jo alt bare bra. Og vi får bare prøve å glede oss.. Lykke til på ul. Har ikke ul før langt ut i august selv, og merker at det er tungt.
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 Her er det faktisk motsatt,har vært gravid en gang før endte i MA i feb,oppdaget i uke 12 dødt siden uke 9. Er nå 15+3 og lurer på hvorfor skal jeg være så heldig at denne gangen går det bra? Blir jo litt det samme men jeg har dårlig erfaring da.
prøvekluten+3små Skrevet 1. juli 2007 #5 Skrevet 1. juli 2007 jeg venter og min tredje,og har det eksakt likt med dere 3barnsmammaer-to.be over her..har bare blitt verre og verre for hvert barn syns jeg..var ganske ung da jeg fikk in første,og da var det litt sånn jepp,jeg er gravid,om 9 mndr kommer en fix ferdig baby ut..men så med nr to, -ingen komplikasjoner der heller..men fikk det plutselig for meg i uke 11 at han ikke hadde det bra..noe som seff bare var tull.. går nå med den tredje..bortimot ALT har vært annerledes med denne..kvalme,blødninger,bekkenløsning,u name it..gleder meg til den er ute jeg..kanskje man senker skuldrene tre hakk.. hjelper jo selvfølgelig masse på at denne ungen er 10x mer aktiv enn de to første da,så DET slipper jeg hvertfall å bekymre meg for om ikke annet:o) er og veldig spent på åssen fødselen vil bli med denne..de to første (guttene) hadde jeg kjappe greie fødsler på hhv 4 og 2 timer..denne er som sagt ikke som sine brødre i det heletatt,jente denne gang,så spent! er forresten 25+2 jeg da
metteflette Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. juli 2007 TUSEN TAKK for svar!! Godt å vite jeg ikke er alene. Jeg var også mye yngre med første, men hadde da ei vennine som desverre mistet i uke 24, så da gikk jeg på nåler til fødselen var over, forrige gang gikk jeg og var mer forundret og la merke til alt som skjedde. Men begge disse svangerskapene gikk jo forholdsvis greit. Denne gangen har jeg hatt to blødninger før uke 12, jeg har et ganske ubehagelig bekken og gruer meg til UL. MEN jeg kjenner liv, og det er jo bra til å være 17+4 Så nå er det UL imorgen, og krysser alt jeg har for at alt er iorden, og er det IKKE det, så takler vi det også
metteflette Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. juli 2007 Liten oppdatering: ALT GIKK BRA!! Ble flyttet en dag på termin, så nå er det eldstejentas bursdag som er termin. Og sannsynligvis ei jente til, så da blir det tre jenter på meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå