Gjest Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 Lurte på om du viste om det var sånn anmeldelse på mistralen også? prøvde å finne, men fant ikke.. Vet virkelig ikke om jeg skal ta tre eller fire hjul.. hehe =) Takk for svar!
kokosbolle Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 så ikke at du hadde ropt på meg, dette er jo en god stund siden.. Fikk du bestemt deg for vogn? På barnevognguiden.no finner du anmeldelse av Mistralen også. Mange som liker den og!
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 har bestemt meg for mistralen ikke kjøpt enda da=)
kokosbolle Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 Så moro! Artig med ny vogn. Vi kjøpte akkurat en reisetrille til mini. Tok litt av da, kjøpte en Peg Perego pliko p3.. Den var dyr, men definitivt den fineste og stødigste. Mange av paraplytrillene er så vaklete. Ellers sikler mamsen på en Easywalker sky, men siden denne kun er fremovervendt, får det drøye ett år til, og hvem vet hva som finnes på markedet da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå