Gå til innhold

kokosbolle!!=) ( nicket altså..) =)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte på om du viste om det var sånn anmeldelse på mistralen også? prøvde å finne, men fant ikke.. Vet virkelig ikke om jeg skal ta tre eller fire hjul.. hehe =)

 

Takk for svar!

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

så ikke at du hadde ropt på meg, dette er jo en god stund siden..

 

Fikk du bestemt deg for vogn?

 

På barnevognguiden.no finner du anmeldelse av Mistralen også. Mange som liker den og!

Skrevet

har bestemt meg for mistralen ;) ikke kjøpt enda da=)

Skrevet

Så moro! Artig med ny vogn. Vi kjøpte akkurat en reisetrille til mini. Tok litt av da, kjøpte en Peg Perego pliko p3.. Den var dyr, men definitivt den fineste og stødigste. Mange av paraplytrillene er så vaklete.

 

Ellers sikler mamsen på en Easywalker sky, men siden denne kun er fremovervendt, får det drøye ett år til, og hvem vet hva som finnes på markedet da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...