Gå til innhold

F...., nå tror jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...at det kommer ei som skal strippe i utdrikningslaget mannen min er i:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uffda...hehe...men åssen kan du vite det? ligger du i buskene??

Skrevet

nå er jeg spent, hvordan vet du det?

Skrevet

Fordi det ikke har skjedd noe som koster enda og de har betalt 700 kr hver. Han sa at det kanskje skjer noe etterhvert. Nå blir jeg sur.. Sitter her alene hjemme med barna. Typisk han forloveren å leie ei stripperske egentlig.

Skrevet

Det er DEG han vil gifte seg med! Det gjør ingenting i det store bildet, det er deg han elsker og ingen annen. Selv om menn sikler akkurat der og da, så vil de ha kvalitet ikke sant? Strippere er ikke kvalitet, det er du som er det.

Gled deg til ditt utdrikkingslag, kanskje du får deg en mannlig stripper? :D Bare se, men ikke røre.

Skrevet

Han er ikke i sitt eget utdrikkningslag...

Skrevet

å... Vel.. Fram med kjevla frøken.

Skrevet

Du er ikke fra Buskerud eiker traktene håper jeg?!?! For da tar jeg kjevla og blir med deg.. ha ha ha..=)

Skrevet

Æsj, kjipt å sitte her og lure. Kjipt å være alene hjemme og gruble når han er ute.

Skrevet

er det dere som snart skal gifte dere, og at han er brudgom? eller er han å drikker ut en annen en??

uff, ekkel følelse det der, å ikke vite hva som skjer...men det går nok bra skal du se....

Skrevet

er du fra bergen?

vet om en kompis som er i utdrikningslag idag der de skal ha stripper tydligvis :P

Skrevet

Vi er gift, så han er i et utdrikningslag til en kamerat.

Skrevet

Er det så farlig med en stripper? Skjønte ikke det jeg. Trodde det var ganske vanlig i utdrikningslag jeg.. Mannfolk ser jo på damer om dem har klær eller ikke har jeg inntrykk av...

Skrevet

Er verken fra Buskerud eller Bergen.

Men hvorfor MÅ mannfolk alltid ha et kvinnfolk å sikle etter når de selv er etablert? Blir forbanna jeg!

Skrevet

hadde det vært like ille om det var du som var i utdrikningslag og det kom en mannlig stripper?????? jeg tror nok dette går fint jeg :o)

Skrevet

Hvor skikken med strippere i utdrikningslag kommer fra, vet jeg ikke. Men det er vel for å markere at fra nå av er sånt ubuden frukt (heter det det, egentlig?). Og selv om de skulle se en stripper strippe av seg fillene, så ligger de vel neppe langflate etter henne. Uskyldig moro, synes jeg. Og vi kvinner sikler vel også etter mannfolk selv om vi er etablerte.

Skrevet

Det hadde jeg brydd meg svært lite om... Det er da bare en liten useriøs glede for de. Så kommer han kanskje ekstra opphisset hjem ;) Men utdrikkninglag er ikke så gøy bestandig. Når min man ble utdrukket for ikke lenge siden var de stort sett ute i båt. Han ble totalfull, kunne ikke gjøre rede for seg, forloveren pratet bare piss og jeg visste ikke hvor de var, om de hadde edru båtfører eller noe.... Det var KJIPT det. Takke meg til ei stripperske ja.

Skrevet

Gjør det noe da?Min mann hadde det også, han synest egentlig det ikke var noe store greier.hehe.slik sjalu er jeg ikke.Det er jo jobben dems og tviler på dem finner på noe tull. Hadde vært værre hadde jeg fått vite at eks dama til gubben var der.hehe. Men stoler på han. Gjør ikke du? skal jo gifte dere snart...s娨det bør du jo gjøre

Skrevet

....Er du fra Østfold da kanskje??? Sitter også hjemme alene i dag, for sambo er i utdrikningslaget. Om det kommer en stripper, så bryr det meg midt på ryggen. Spennende for sambo det! Tihi... Meg han vil ha uansett.

Skrevet

ikke bry deg om at det kommer en stripper...

dem er jo så ufyselige...

ikke så mangen vakre av dem mener nå jeg.

Så ingen ting å bekymre seg for.

Skrevet

mannen min hadde stripper i sitt utdrikkningslag...jeg ble ikke sur av den grunn....synest det er morro at han har det gøy jeg...jeg hadde jo dildoparty så hva kunne jeg si liksom .... !

Dessuten så ble begge sine utdrikkningslag filma så vi fikk se dem dagen etterpå...jeg lo så jeg lå lang flat...!

Så ta det med ro og kos deg....! !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...