Stoltmai mamma:) Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 skal man liksom vente på mensen??? det er 37 dager siden jeg mistet... hadde håpet jeg va gravid igjen allerede jeg da,tok en test denne uke, men den va neg... Noen som vet??
Mido Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 Jeg gikk også og ventet på mens etter en abort. (MA) Men jeg fikk aldri mensen... Hadde mensen ca 10 dager etter mins jeg. Men selv om du har testet deg nå, så kan det jo være du har blitt gravid for mindre enn to uker siden da, og at du da har testet for tidlig?? Så alt håp er ikke ute. Jeg har en sønn på halvannet nå, og er inne i 2 pp for å få en liten lillebror eller søster til storebror... Mistet jo alt håp vettu, når det ikke gikk på første forsøk... skrullete kjærring;-)
Modesty Blaise Skrevet 30. juni 2007 #3 Skrevet 30. juni 2007 Det gikk 5 uker før jeg fikk tilbake mensen. Den er nok rett rundt hjørnet nå skal du se.
Stoltmai mamma:) Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. juli 2007 håper virkelig den kommer snart, om jeg ikke er gravid, så vil jeg irkelig den skal komme... i følge min gamle syklus skulle jeg hatt den 18 juni... krysser fingrene for at jeg er gravid jeg.. takk for svar jenter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå