Gå til innhold

Fy søren jeg er effektiv..


Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag var jeg forresten med småen ut og hoppet på trampolina samtidig som jeg lå her og dibbet og ammet meg på samme tid..

Dvs. lillegutt på 2,5 fikk en ide.. (som han titt og ofte gjør).

 

Han og pappaen tok med seg ene telefonen ut og vi satte på sånn "walkie talkie" så sier lillegutt..

"Nå hopper du og jeg på trampolinen mamma" .. hihi..

 

"Ja, det er innmari koselig" måtte jeg jo svare da, hehe..

 

Nå er jeg spent på hvor langt telefonen rekker slik.. Kanskje jeg kan "være med" når de går i skogen her nede og mater ender i dammen også selv om kroppen ikke vil... hehe :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smart liten gutt da!!!

Avslappende måte å hoppe trampoline på

 

Skrevet

hihi.. ja, følte liksom at jeg fikk i pose og sekk der..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...