Anonym bruker Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 Sitter å ser på bilde fra UL uke 18, og synes minsten har et utrolig stort hode sammenlignet med andre her inne. Fikk ingen kommentar om det på UL, men i et kjedelig/psykotisk øyeblikk, surrer tankene rundtomkring om alt mulig.....
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 bebisene har stooort hode når de er så små..min hadde også giga-hode på ul i uke 18
Noah A*3 daga over* Skrevet 30. juni 2007 #3 Skrevet 30. juni 2007 hadde det sånn i uke 20 ca,satt å var litt deppa å sånn,å hadde ul bilde som bakgrunnsbilde på dataten,da syns i ungen såg så rar ut...begynte å grine å var like før i ringte de som hadde tatt ul for å høre om de syns det så rart ut.men de hadde nok sagt ifra vis hodet var for stort(i forhold til normalen i uke 18)..mange hormoner og tanker som tuller med oss når vi e gravide..
Noah A*3 daga over* Skrevet 30. juni 2007 #4 Skrevet 30. juni 2007 for å ikkje snakke om etter fødsel..dattera mi (som no e 7)hadde ligget så trangt inne i magen,så øynene var kjempe smale,nesa var trykt skikkelig flat,i var 19 år,skikkelig hormonell å greier,tenkte koffor i ble straffa lissom...hehe...ler av det no,men gjorde ikkje det der og da...elsket jo ho like mye fordi,men man tenker sitt fordi.. :-) etter et par dager var ho heilt "normal" :-) :-)
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2007 #5 Skrevet 30. juni 2007 Hormoner ja......skulle hatt en egen tråd for dem...... =/ Gleder meg "bare" til å ha pms-hormoner.....er ille nok for omverdenen det, men nå vil jeg ha kroppen min i fred.....gleder meg/gruer meg/osv....til å treffe det lille under.....men....i dag er det ul bilde og hodet som er for stort .....*sukk* håper pizzaen snart blir stekt så jeg kan spise meg ut av tankene for en liten stund... =)
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2007 #6 Skrevet 30. juni 2007 ja, jeg kjenner meg veldig igjen! men det er nok bare hormonene som spiller oss et puss;) svigerrinnen min og jeg skal ha baby på rundt samme tid. vi satt og sammenlignet bilder og da fikk jeg det for meg at nasen var stor, og at babyen min var mer kompakt enn hennes var. uff! må le litt av meg selv! stakkars samboern min! han får jo høre alle mine bekymringer som jeg tror låter helt sinnsyke for ikke gravide... gleder meg også til å få vanlig pms igjen! det verste av alt er at jeg får såååå dårlig samvittighet for den lille skjønne gutten min som jeg allerede er blitt så glad i. hadde det vært noe spesielt med babyen din hadde de sagt i fra;) gled deg over underet i magen;)
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2007 #7 Skrevet 30. juni 2007 Jeg gleder meg over mirakelet mitt =) Dere må ikke missforstå meg!!!!!! Greit å skrive ned tanker og følelser også, + å lese om andre som også er i samme situasjon og har irrasjonelle tanker.....Vi hormonelle er egentlig ålrighte "dyr" *hihi*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå