Gå til innhold

Begynner å jobbe i morgen...:-S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skikkelig skummelt..nå har ikke ting blitt helt som jeg har villet, så jeg skal fortsette deltidsjobben min på bensinstasjon litt til (ny ledelse...håper den er bedre). Men jeg må innrømme at jeg gruer meg. Ikke bare det å dra fra gutta mine, men det å fortsette i en jobb hvor jeg føler at andre ser ned på meg. jeg vet at alle jobber har verdi..men jeg føler at når jeg jobber der, oppfyller jeg hele klisjeen om tenåringsmødre (selv om jeg er 23 nå). Jeg vil BLI noe...drømmen min er å bli sosionom..hadde søkt på skole, snittet mitt holdt (om enn akkurat), men problemet var at siden jeg har søkt deltid, må jeg ha jobb knyttet til studiet. Jeg bor på et lite sted, så det var ikke så enkelt, og den ene jobben jeg hadde håpet på, har nå brukt tre uker (til tross for løftet om at jeg skulle få svar samme uken som intervjuet ble holdt) på å fortelle meg at jeg ikke får den. Jeg rekker ikke å finne en ny, siden fristen for ettersendelse går ut i morgen. Skulle ønske jeg var klar over det, så hadde jeg begynt å lete etter jobber tidligere..men dette var noe jeg fikk greie på i mai liksom.

Så nå må jeg tilbake til en jobb jeg ikke trives altfor godt i, og føle at jeg halvveis visner bort i et år, før jeg har en ny sjanse til å komme inn. Livet suger. Jeg HATER å bli sett ned på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff. Noen ganger må man bare bite i det sure eplet. Og husk at etter regn kommer sol:)

Selv om det kankjse ikke føles slik nå, så er du jo ung i mange år enda, og ett år går fort med jobb og barn! Og nå har du vertfall muligheten til å finne deg en jobb du vil ha i tillegg til studiene!!! Litt mer erfaring neste gang du søker, må tenke positivt:)

Jeg vet at jeg tenker stakkars de som jobber på bensinstasjon. Uff for en kjedelig jobb. Men så har vi en så utrolig søt og veldig hjelpsom, alltid smilende blid og kunnskapsrik og UNG jente på Hydroen jeg fyller bensin på. Og da tenker jeg ikke slik:) Jeg er bare så glad ofr att det finnes slike hyggelige mennesker, og jeg liker å gå på akkurat DEN bensinstasjonen pga henne!!! Du får sette deg som mål å bli den ene personen på jobben som folk kommer for å fylle bensin hoss!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...