3-prinser Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 Må bare dele litt følelser. Er så utrolig deilig at min kjære endelig er klar for prøving. Har måttet vente lenge på dette. Er så utrolig lettet, og så uendelig HAPPY for at spiren snart er på vei. Håper vi er heldige og at det ikke tar for lang tid. Dette blir vår nr.3. De to foregående gangene gikk det bare 2pp før spiren satt. Er i 2pp nå. Hadde vært herlig hvis det går like fort nå. Krysser fingrene for ei lita prinsesse denne gangen :-) 2 forskjellige fødselskart og ring-test viser alle jente, så er optimist. Ønsker ALLE på BIM masse lykke til med prøvingen.
Lillegull og spiren Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 hei:) så koselig å høre at mannen din er klar for en til da:) håper spiren sitter hos deg raskt:) masse lykke til:)
Gjest Skrevet 30. juni 2007 #3 Skrevet 30. juni 2007 Ååå, så koselig da! Håper du blir gravid snart, du var heldig som ble gravid så tidlig med de to andre! Lykke til! )
mammamor82 Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 Håper det fester deg fort hos dere! Hvor finner jeg slike kart og kjønnsgreier?? Litt morsom det der!!!
3-prinser Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. juli 2007 Du finner det her på BIM. Gå inn på Gutt eller Jente? - forumet, da er det en link øverst på siden. De har det også på www.babyverden.no. Vært obs for kartene leses litt forskjellig. De stemte på meg med mine to første. Det gjorde også ringtesten. Håper det går troll i ord denne gangen også, og at vi får vår etterlengtede lille prinsesse :-) Da er det to herlige prinser (6 og 9) som hadde blitt overlykkige, for ikke å snakke om foreldrene :-) MEN, uansett kjønn, ønsker vi nr.3 hjertlig velkommen. Blir det ei jente ser vi på det som EKSTRA BONUS :-)
3-prinser Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. juli 2007 Glemte å si at jeg faktisk har en god følelse denne pp. Har hatt murring siden EL forrige uke, er veldig oppblåst og litt småkvalm innimellom. Er forferdelig kjedelig å ikke få vite om det er noe på gang før ved IKM, som er 11.juli. Får nok bare smøre meg med tålmodighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå