Gå til innhold

Symtomer 15+

gep68 har fått jenta:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 15+1 i dag og har ikke symtomer på at jeg er gravid lengre.

Blir litt redd av det.

Hvilke symtomer har dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!er selv 15+3,og har nesten ingen symptomer selv,litt ømme bryster:)men det er helt normalt at symptomer avtar litt rundt denne tiden!så alt erenok bra skal du se:)

Skrevet

jg hadde ik symtomer omtrent i d heletatt de første ca 13-15ukene, hadde en liten periode m ømme bryster ellers ikke noe! begynnte å ha små leamus følelse i magen som var spark, men husker ik helt når d begynnte...

Ellers skal man skulle kjenne spark følelser før ca uke 20 trur jeg, men er veldig forjellig når og hvordan det kjennes!

Men er du veldig bekjymret er d bedre å ringe legen på mandag og få proff svar enn å stresse og være bekjymret!

Det er sikkert ik noe farlig og alt står helt sikkert bra til m lille nurk skal du se,

Skrevet

Jeg er 15+2 og har hatt litt over en uke der jeg ikke hadde symptomer uke 13-14,nå er jeg øm i magen stikninger igjen. Er fortsatt trett og veldig hormonell,skal ikke så mye til før tårene kommer. Helt vanlig at symptomene tar ferie en stund,men jeg skjønner deg godt ble litt engstelig selv. Hadde UL da jeg var 13+0 og alt var bra (utifra UL var jeg 13+4,men tror ikke helt på det) skal på UL igjen på mandag,så jeg håper jeg får slappet litt mer av etter den.

Men ta kontakt med lege eller en annen fagperson hvis du fremdeles er bekymret på mandag. Men jeg tror alt er i orden,får du vet ordet av det så er symptomene tilbake. Og når du er kommet så langt så er det liten sjanse for at noe går galt.

LYKKE TIL!

Skrevet

Takk for svar,det er godt å høre at det ikke er bare meg:-).

Skal på ul på tirsdag,både gleder og grurer meg men får prøve å tenke posetivt.

Ha en fin lørdagskveld.

Skrevet

Symptomene mine forsvant også på desse tider. Men har fått høre hjertelyden og alt er okei :) Jordmor sa også til meg at 2 trimester er det beste, for da skal det være minst symptomer og plager :)

Skrevet

Jeg hadde heller ingen symptomer på den tiden....ble også mindre spent og øm i brystene. Ellers følte jeg meg helt som før graviditet.

Nå er jeg 21 uker og har fortsatt ingen symptomer annet enn at jeg nå kjenner spark.

Skrevet

Jeg sliter ennå med kvalme, har bryster, sensitivitet, halsbrann, svimmel... Det mest positive er at jeg kjenner liv:o)

Skrevet

jeg er 18 i dag, og jeg har absolutt ingen symptomer. klør litt på magen bare:) har ikke hatt noen ting siden uke 10 heldigvis:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...