Gå til innhold

Sommer-barn er blitt mamma! :)


Gjest

Anbefalte innlegg

30. Juni kl 17.13 fikk hun lille jenta si 50cm lang og 3165g:)

Heldigvis slapp hun å vente så lenge, ettersom hun var "litt sur" fordi jeg snek i køen.. :)

Nå er vi to i "klubben" som har fått!

Gratulerer så masse til hele den nye familien! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye til dere begge!

 

Får satse på at vi avløser hverandre på sykeuset, slik at vi får lagt ut gladmeldinga så fort som mulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi hi hi da fikk jeg rett;0) Sa jo hun kom til å få på lørdag:0)

 

Gratulerer så masse Sommer- barn, er såååååååå glad på deres vegner:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!! Regner med at du var klar for dette nå:) Nå MÅÅ det bli min tur neste gang. PS! Ikke noe mer sniking i køen nå asså....:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så masse!! Kjempe artig! Rakk det akkurat før juli, hun da.:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

79`er:

Får håpe det blir deg neste gang, det er jo tross alt deg av "oss" som har termin neste gang, og de andre er jo et stykke bak.. Bare jeg som har sneket i køen hittil, føler meg nesten litt "slem", men heldigvis kom Sommer-barn fort etter! Håper å treffe henne når jeg skal på sykehuset for hørselskontroll på jenta mi i morgen!

 

Lykke til videre alle sammen, og spesielt til deg 79`er! Kanksje jeg kommer på onsdag, hvis jeg føler meg trygg, er litt langt.. ;)

Kl 12 på Det lune rede har jeg hørt, stemmer det?

 

Klem til alle fra ei lykkelig mor som har hatt et perfekt døgn hjemme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært gøy å sett lille pia di =) Blir jo flere treff så er vel ikke noe stresse med..

 

Kl.12 på onsdag hvis du føler deg trygg nok til å komme =)

 

Kos dere så lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!!:-)) Blir stas å se lillejenta, håper hun dukker opp på treff snart for å vise fram:-D Snart Mamma 22: håper du og nurket ditt dukker opp på onsdag:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

79er: Fortsetter med "følinga" mi jeg og føler på meg at du blir neste i gjengen som får babyen sin. Håper du klarer å vente til etter onsdag da;0)

 

(snart)Mamma22: Godt å høre at døgnet hjemme har gått så fint. Regner med det blir treff neste uke også, så om du ikke kommer på onsdag skal vi holde deg oppdattert. Men jeg gleder meg masse til å se gull jenta di. Kos deg masse videre!

 

Alle andre: Snart, snart er det vår tur også, åhhhhhh så utrolig spennende. Nesten spent hver dag jeg nå for å se om flere har fått. Lykke til jenter,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gratulasjoner alle sammen!!:) Alt har gått kjempefint, og vi er nå hjemme og bare koser oss! gled dere!!! kun kort tid igjen nå!:) ihvertfall for deg,79er! krysser fingrene for at du får nå snart! Ellers håper jeg på å stille på treff igjen snart, er det avtalt noe nytt eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem Sommer-barn. Hører jenta di er nyyyydelig, gleder meg til å se henne:0)

 

Godt å høre at alt har gått så fint. Merker jeg bare gleder meg mer og mer nå som ene nurket etter det andre blir født.

 

Vi har avtalt nytt treff på onsdag kl 12 på det lune redet. Nesten blitt onsdags tradisjon det nå... Koselig om dere kommer:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du koser deg hjemme med snuppa di, sommer-barn!!:) Sikkert godt å komme hjem også!

Jeg trodde jeg "hadde noe på gang" i natt, fikk så vanvittige menssmerter helt nederst i magen. Men så ga de seg selvfølgelig etter noen timer... Kjenner etter tegn hele tida nå, så håper det skjer noe snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...