line_n & sara Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 leste noen innlegg her for en dag eller to siden om hikking inni magen! og i går opplevde jeg det også! kjempegøy! venter spent på neste runde med hikking!
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 hvordan kjennes det ut når bebisen hikker ? jeg er 28 uker på vei og har ikke merket noe til det enda tror jeg ...
LilleVilleVilja Skrevet 30. juni 2007 #3 Skrevet 30. juni 2007 Kjennes ut som små "spark" hos meg (23-5), bare at de er regelmessige og gjerne en halv time om gangen :-)
fillyfjonka, nr.3 i oktober Skrevet 30. juni 2007 #4 Skrevet 30. juni 2007 Jeg har hatt to hikkere i magen. De hikka så veldig at jeg syns synd på de. De hikket forresten de tre første ukene etter at kom ut også=)
line_n & sara Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. juli 2007 det kjennes litt ut som spark, ja! bare litt mer regelmessig, og med lik styrke!
Rakri Skrevet 1. juli 2007 #6 Skrevet 1. juli 2007 hihi... det er morsomt når de hikker ja ;-) Forrige gang jeg var gravid hikket hun masse masse. Prøvde ut et triks, som funker når du hikker selv, nemlig å drikke vann fra motsatt side av glasset (høres rart ut, men det er sant!!) litt vanskelig å få det til uten å søle, men det går. Iallefall, så prøvde jeg å drikke vann på denne rare måten, og jammen sluttet hun å hikke!!! rare greier!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå