Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nettene er et helvete og han vil opp TIDLIG om morgenen. Hvert eneste maaltid er et stort gris, for han skal spise alt selv.

Da han skulle ha kveldsmat hylte han saa man skulle tror jeg drepte han. Ok, saa ingen mat og rett i badekaret. Det endte opp med at han fikk maten der... Har bare lyst til aa hyle innimellom jeg ogsaa.

Saa sitter jeg sökkvaat her da. Maa fjerne noen pastaskruer för jeg hopper i dusjen.

Ps! Det er lille krapylet jeg snakker om. Samboer er paa den forbannede yachten.

Og igjen - jeg hater de forbaskade italienerne som kommer opp her. 3. helga paa rad naa kl 00.30 fredag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da...sender over en klem jeg. KLEEEEEEEM =)

Skrevet

Nåhhh... ingen respons på Finn-annonsen angående italienerne, med andre ord? :) For å trøste deg litt kan jeg si at sola steiker ute her hos meg og temperaturen i stua ligger akkurat på 29 grader. Jeg sitter her med skalkede dører og vinduer siden den fordømte naboen har dratt med seg trekkspillet ut på verandaen og spiller sur, gammel polka så det jomer i hele nabolaget. "Hurra for sommer'n, pils og damer og alt det derre der... sann!!!" Om igjen og om igjen! Hvor mye bør en tåle før det er greit å rive det forbannede instrumentet ut av nevene hans og kaste det på kulegrillen sammen med sommerkotelettene? Jeg føler at jeg vil være på det stadiet om ikke så altfor lenge!

Skrevet

Hehehe, du fikk meg i alle fall til aa le, Taarnfrid :D

Synes jeg ser det hele for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...