trinebeate Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 Har tidligieger( for ti år siden )godt 3 år på handel og kontor. Har nå lyst på mer utdanning, mener aner ikke hav jeg skal gå. Noen som har noen forslag? Har egentlig ikke lyst på noe 3 åtig, synes det blir litt for langt studie. Gjerne ett eller toårig, eller kanskje noe kurs. Blir veldit takknemlig hvis noen tar seg tid til å svare:)
en stor og en liten gutt Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 Hva intereserer du deg for da? Skal det være et videre sprang i forhold til handel og kontor eller vil du lære noe helt annet? De fleste studier tar nok minimum tre år i dag om du vil ha en høgskole eller univrsitetsutdannelse som gir deg en tittel.
Gjest Skrevet 30. juni 2007 #3 Skrevet 30. juni 2007 Gå inn på www.nki.no og bestill katalogen deres. Mange fine tilbud der =)
Gjest Skrevet 30. juni 2007 #4 Skrevet 30. juni 2007 hei, ganske umulig å svare uten at du sier mer om interresse. Ville sjekket ut Bi sine sider. Der er det bla noen et årige studier i økonomi, shipping og handel. Ellers har de 1års studie i ambulansepersonell på nki som jeg vet at flere tar. Hvis det helst skal være 1årig hadde jeg sjekket ut nki sine sider og bi sine sider. Lykketil!!
Tussa og Sofie Skrevet 30. juni 2007 #5 Skrevet 30. juni 2007 ellers å er det vel 1 år for hudpleier o.l...hjelpepleier og noen omsorgsyrker. Medisinsk sekretær osv...
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 30. juni 2007 #6 Skrevet 30. juni 2007 du kan også gå inn på www.hio.no Det er Høgskolen i oslo, der kan man ta deltidsstudier =) også er det SÅÅÅÅÅ mye billigere enn nki, nks og BI Lykke til =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå