Gå til innhold

Har lyst på mer utdanning? Noen forslag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tidligieger( for ti år siden )godt 3 år på handel og kontor. Har nå lyst på mer utdanning, mener aner ikke hav jeg skal gå. Noen som har noen forslag? Har egentlig ikke lyst på noe 3 åtig, synes det blir litt for langt studie. Gjerne ett eller toårig, eller kanskje noe kurs.

Blir veldit takknemlig hvis noen tar seg tid til å svare:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva intereserer du deg for da? Skal det være et videre sprang i forhold til handel og kontor eller vil du lære noe helt annet? De fleste studier tar nok minimum tre år i dag om du vil ha en høgskole eller univrsitetsutdannelse som gir deg en tittel.

Skrevet

Gå inn på www.nki.no og bestill katalogen deres. Mange fine tilbud der =)

Skrevet

hei, ganske umulig å svare uten at du sier mer om interresse. Ville sjekket ut Bi sine sider. Der er det bla noen et årige studier i økonomi, shipping og handel. Ellers har de 1års studie i ambulansepersonell på nki som jeg vet at flere tar.

Hvis det helst skal være 1årig hadde jeg sjekket ut nki sine sider og bi sine sider. Lykketil!!

Skrevet

ellers å er det vel 1 år for hudpleier o.l...hjelpepleier og noen omsorgsyrker. Medisinsk sekretær osv...

Skrevet

du kan også gå inn på www.hio.no Det er Høgskolen i oslo, der kan man ta deltidsstudier =)

også er det SÅÅÅÅÅ mye billigere enn nki, nks og BI :)

Lykke til =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...