Pami Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 Ettersom jeg sitter `paa en internett cafe i Spania og lurer paa om det er veldig farlig for en 6 mnd gammel baby aa svelge litt slat sjovann? Hu virker glad og fornoyd og slikt,men jeg er litt beskymra for det. Hu fikk litt vann over hodet da en bolge kom ...
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 30. juni 2007 #3 Skrevet 30. juni 2007 Over hodet ikke. Saltvann er vi i bunn og grunn laget av. Så om det ikke er ekstremt skittent og forgiftet vann er det ikke farlig. Men da hadde dere kanskje ikke badet der heller.
Pami Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. juni 2007 Tusen takk;) nei, vannet var fint det, og varm og deilig og hu koste seg veldig, ler hoyt naar hu ser bolgene;) og av brodra sine som tuller og er helt tullerusk;) Men grunnen til at jeg ble beskymra er jo at de ikke skal ha salt og jeg husker aa ha lest en skrekk historie om noen som hadde gitt et ganske nyfodt barn posesuppe og barnet dode pga det hoye saltinneholdet,men det var jo et lite barn.
Pami Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. juni 2007 takk igjen,naa gaar tiden ut her , saa da onsker jeg dere flott vaer og varme,mens vi koser oss her i solfylte Spania i en god uke til!! Ha en kjempe fin helg alle kloke jenter her inne;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå