Gjest Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 Har jeg fått lagt gullet mitt...sliten så det er så ubeskrivelig godt å sette seg ned godt til rette i sofan..mmm...måtte flire litt med meg selv idag da jeg så på han sprang rundt å lekte,tenkte at når jeg hva gravid med han så satt jeg å beundret den tiden jeg bare hadde meg selv..nå sitter jeg å bare beundrer den tiden jeg bare har han...gruer meg litt til å få en til..men gleden er jo sinnsyk stor,,angrer jo ikke på noe.men lurer på hvordan dette blir,alle sir jo til meg "1 er som ingen,2 er som 10...blir litt sint da...vet ikke hvorfor,kanskje fordi det er sant...men uansett så blir det å gå bra=)
Noah A*3 daga over* Skrevet 30. juni 2007 #3 Skrevet 30. juni 2007 enig der altså..har ei stedatter på 3,5 og ei datter på 7 som e her heile tia.må si det e veldig deili når ho på 3,5 legg seg altså :-) :-)
Noah A*3 daga over* Skrevet 30. juni 2007 #4 Skrevet 30. juni 2007 ho e ganske aktiv ho på 3,5...å merke i bli veeeeeeeeeeeeeeldig sliten av ingenting for tia...17 dager igjen...sukk
Gjest Skrevet 30. juni 2007 #5 Skrevet 30. juni 2007 JA ,det er utrolig godt når de sovner...men så herli å ha dem våken å da...=P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå