Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Xplory vogn! EEElsker denne vognen, er knall fornøyd hittil!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattisgrattis:)

Jeg venter på min nye Babyhawk jeg, må jo ha noe vettugt å bære i på treffet på torsdag;)

Og det er salg nå du! SALG!!!

Skrevet

Jaaa, forresten, kan jeg få prøvetrille neste gang vi sees?

Skrevet

SALG??? Hvor da???

Mei taien min ble sendt i går, så da har jeg den på mandag. Jeg visste ikke at du hadde bestillt mei tai? Har du fått bæredilla nå?

Skrevet

Nei, du har sagt at vognen min er stygg, så da får du bare pent LIGGE UNNA!

Skrevet

Vognen ER stygg, men det betyr jo ikke at den ikke er god å trille!

Carenaen er også stygg, men var vel kanskje ikke utseendet som var avgjørende;) Hehe...

Så, tilbake til salget; vært på Liertoppen i dag, MASSE salg! Benneton har salg på babytøy!!! PoP også!

Skrevet

Da har du handlet antar jeg? Vi kjøpte omtrent ingenting i sverige i dag. Det var elendig vær, og så mye folk at det ikke var noe hyggelig der. Men barnemat har vi med!

Skrevet

Skal dit mandag jeg:) Det blir bra. Få brukt litt penger:p Haha...

Vi skal handle til ferien vi da, grillmat (har jo BARE 10,6 kg spareribs i fryseren, 5 kg kjøttdeig, 4 kg kyllinglår og samme med fileter, og 5 kg kalkunbryst!) så nå må vi få fyllt opp litt!!! (mannfolk asså)

Også skal vi handle litt babymat, samt taxfree drikkevarer. Må jo ha med litt Fontanafredda nedover! Har du smakt den? Det er saker asså...

Og taxfree er alltid moro. Trenger sikkert noe nytt fra parfyme/sminkeavdelingen også;)

Hvilken MT har du bestilt deg?

Jeg har som nevnt bestilt babyhawk Sky Flowers. Natur stropper og lys himmelblått panel med noe blomstergreier.

Skrevet

Jeg har bestillt dote dot. Hun hadde bare en igjen, og den var veldig stygg, så jeg spesialbestilte. Min har mørkeblå stropper og blomstret panel.

Blir bra å shoppe nå da, men super kule vogner og mt;)

Hva er fontanafredda? Jeg vil smake!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...