Gjest Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 Hun gråter og gråter og gråter, vil ikke sove. La henne kl 19, og siden har hun grått. Jeg har vært inne å sunget, gitt henne vann og klappa på kinnet, men ingenting hjelper i dag. Hun virker frisk og fin, så tror ikke hun er syk heller... Slitsomt når det er sånn. Hun er 1 år forresten...
så var vi 4 Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 Martin er også sånn i kveld, aner ikke hva det er
Gjest Skrevet 30. juni 2007 #3 Skrevet 30. juni 2007 Hun holder på enda... skal jeg ta henne opp, eller bare la henne ligge og gå inn av og til?
Mammaja 120107 Skrevet 30. juni 2007 #4 Skrevet 30. juni 2007 Hvis hun vanligvis legger seg greit ville jeg gått inn å tatt henne opp. Kan være hun har vondt eller er redd.
Gjest Skrevet 30. juni 2007 #5 Skrevet 30. juni 2007 Her er det også en som ikke vil sovne. Gråter ikke da...bare står i senga og synger og babler.. Kaster smokken og bamsen sin på gulvet av og til, for da kommer vi jo inn og gir henne den igjen......sukk...noen sånne kvelder skal man vel igjennom. Bare glad hun ikke gråter jeg!
Salsa Skrevet 30. juni 2007 #6 Skrevet 30. juni 2007 Her har vi hatt en sånn periode nå. Tror det er en kombinasjon av nettopp begynt i bhg og tenner. Hun har hatt en jeksel på gang lenge, og nå har den endelig kommet opp. Foreløpig i kveld er det stille. Hun er 13 mnd. Tidlig ute med tenner ja, men de andre har egentlig gått greit. Hun har hatt mye bløt bæsj i forbindelse med dette også. Kan jo være uvante bakterier i bhg og litt magevondt i forb.med det også.
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 30. juni 2007 #7 Skrevet 30. juni 2007 heheh dere vet det er fullmåne i kveld?? kanskje det er grunnen til denne oppførselen??
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 30. juni 2007 #8 Skrevet 30. juni 2007 Høres ut som hun har vondt, som man har med å få tenner.
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 30. juni 2007 #9 Skrevet 30. juni 2007 Prøv å gi hun paracet. Eller smør på med dentinox.
Gjest Skrevet 30. juni 2007 #10 Skrevet 30. juni 2007 Tok henne opp ei lita stund, og hun roa seg og var i strålende humør. La henne for en halvtime siden igjen og har ikke hørt en lyd siden. Merkelig dette ja... får ikke sett inni munnen hennes uten at det blir et himla liv, så har ikke sett om det er tenner på vei heller. Håper bare natta blir bra:)
Gjest Skrevet 30. juni 2007 #11 Skrevet 30. juni 2007 Er ikke fullmånen som slår inn her i hvertfall, for hun er sånn omtrent 3. hver kveld.. Litt sjeldnere av og til. Men nå sover hun endelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå