Gjest Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 Hei! Vi diskuterer "reglene" fro forlovelse,min sambo mener at man kan bare være forlovet i 6 mnd så må man gifte seg, etter reglene. Jeg mener at man kan være forlovet uten å gifte seg innen en viss tid. Det er jo mange som bare forlover seg,men ikke gifter seg. Er det noen som vet "reglene" på forlovelse? håper jeg gjorde meg forstått.
grå :) Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 heter seg fra gammelt av at man skal gifte seg innen et år er omme. MEN det er jo ikke påbudt at det følges. du kan gifte deg samme dag om så er . eller aldri. det er helt opp til det enkelte par. personlig skjønnr jeg ikke helt vitsen med forlovelse om man ikke har tenkt å gifte seg, hva lover man da? men som sagt så står man helt fritt.
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 30. juni 2007 #3 Skrevet 30. juni 2007 i usa er det mest vanlig å gifte seg innen 1 år er godt.vi har vært forlovet i 3 år før vi gifter oss:)
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 takk for svar,vi blir nok kanskje enige tilslutt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå