Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg vært sykemeldt siden 1mai og dette er utrolig kjedelig..... Har ikke peiling på hva jeg skal fylle tida med. Riktignok kunne vaska både her og der eller gått en tur, men når jeg gjør det får jeg jo utrolig vondt...hersens bekkenløsning. Plager vett av mannen min for han vil gjerne jobbe ute i hagen hele tida mens jeg gjerne vil han skal holde meg med selskap da.... Samtidig har jeg en småtass på 5 som jeg har litt selskap i da, men også han syns jo jeg er det kjedeligste laget med tiden... Også tenk så har jeg ikke termin før 20august. Jeg kom hjem fra bulgaria for en uke siden, det var utrolig godt å være der nede. Var en uke og det gjorde underverker for bekkenet i varmen. Åhhh som jeg savner å bade, det er så herlig bade i sjøen. Nå håper jeg på finvær og badetemp så jeg kan skvulpe i sjøen;)

Altså gleden i hverdagen min er hva skal jeg spise idag....men nå begynner til og med det å bli kjedelig.. Men herlig med jordbær og gulrøtter på bunt da, norsk frukt og grønnsaker jum yum. Får også litt dårlig samvittighet, burde gledet meg utrolig mye til bebis kommer, men i dette svangerskapet har det vært så mye problemer at jeg føler aldri jeg skal fø. Misunnelig på alle vennene mine som er ute på byen og smaker champis og sommerøl.... Snakk om dårlig timing, absolutt gravid hele sommeren, skikkelig tungt puhh... Syt og stønn men gleder meg self og da..:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Ut på tur
Skrevet

Lag din egen sommer drikk... Eple juice og farris. nam nam

Du orker ikke og være med ut av og til da ? Så kan du drikke epe juice og farris istedenfor øl of champ. Og jordbærene kan du jo nyte så mange du vil :)

Jeg er heldig for jeg jobber fortsatt. Legen ville gi meg 100% sykemelding, men veit jo at da blir jeg GAL så jeg har bare 40 %

Kanskje du kan ta med en god stol ut i hagen og se på gubben jobbe ?

Spill tv spill med han på 5. Det passer deg og han digger det sikkert :)

(om du har da)

Skjønner inmari godt hvordan du har det så dette er vel egentlig kanskje bare masse teite tips.. men kanskje du kan bruke ett av dem og det er jo bedre enn ingenting ;)

Skrevet

Bedrive litt tvspill faktisk også har me spillt ludo men det er en skikkelig tålmodighetsprøve.... Farris og eple juice skal jeg prøve, har faktisk ikke prøvd det, også skal jeg pynte med jordbær;) Hadde det bare vært litt finere vær skulle jeg blitt med ut i hagen også men det kommer nok;) Takk for tips

Skrevet

Kjenner meg igjen ja..

3 uker til termin, har allerede vært sykemeldt en måned. ALLE jeg kjenner (til og med samboer) er på jubileumsfester og grilling i fjæra i kveld, og jeg er hjemme og er så sliten!!! Kjeedelig... Men tenker at jeg kan jo dra ut hvis jeg vil, så skal ikke klage :)

Skrevet

jeg å kjeder meg såååå utrolig om dagen.. har vært 100%sykmeldt HELE svangerskapet... har vært godt i grunn, skal ikke klage, men nå vil jeg bare møte bebissen min... har termin 23 juli jeg også.. 3 uker er leeenge akkurat nå.. heh...

savner faktisk ikke øl og de greiene der, men savner å kunne bevege meg normalt uten å ha så j...... vondt hele tiden =(

lillegutt i magen har blitt så stor nå. klarer nesten ikke sitte normalt engang... vondt overalt... KLAGE*SYTE fra meg også... blææææ

;o) godt å få det ut gitt.. hihi

Skrevet

Tips til god sommerdrink er Strawberry daiquiri uten alkohol. Inviter noen venner på besøk og mix det, hvis du gidd :) Hvis ikke nyt den alene :)

Vet godt hvordan det er å kjede seg.. Jeg måtte faktisk ta meg selv i nakken på tirsdag. Vi skal flytte iløpet av sommeren og selge leiligheten, men det er en del småpuss som må til. Jeg har satt meg selv i arbeid, har litt rare arbeidsstillinger, sittende for det meste :) Men det har faktisk gjort at dagene går litt fortere.. Eller så holder jeg gubben med selskap når han skal gjøre noe.

Nu er arbeidslysten min dessverre blitt litt trua med premature rier :( Foreløpig ikke noe alvorlig, men har fått beskjed av jordmor om å slappe av mest mulig.. Dataen og bim er jo fine greier når man kjeder seg :)

Ha en fin, fin kveld :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...