Lorri Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 Hei Jeg er forsatt kvalm m/oppkast og er kjempe trøtt hee tiden.. Flere som er det?
sol og varme Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 var en del kvalm, og da fikk jeg resept på noen piller som heter: afipran, de hjelper utrolig godt på kvalmen... jeg var også en del trøtt, hadde da litt lavt bl.trykk - fikk beskjed om å spise noe salt (chips...o.l.) og drikke farris... det hjalp også...
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 30. juni 2007 #3 Skrevet 30. juni 2007 den værste kvalmen min gikk over i uke 27...er i uke 35 nå å har ennå perioder med kvalme...var ganske extremt i begynnelse...gledet meg sånn til di berøm,te 12 ukene hvor ting skulle bli bedre,men nei da....men akupunktur hjalp litt på meg å det var ganske befriende:)
annie-77 Skrevet 30. juni 2007 #4 Skrevet 30. juni 2007 Nyeste er vel at B-vitaminer skal kunne hjelpe mot kvalme. Funket for meg, jeg går fast på b-vit tabl. på resept og når morgenkvalmen begynte så begynte jeg og ta tablettene på kvelden i stedet for morgenen, og morgenkvalmen forsvant. Tror ikke de har forsket så mye på dette enda, så dosene er vel usikre, men ksnakje det hjelper med flytende B-vit kompleks. Det fås vel på apotek og noen matbutikker.
Teltpluggen Skrevet 30. juni 2007 #5 Skrevet 30. juni 2007 Jepp.. ganske kvalm enda.. Ikke hele dagen, men spesielt om jeg "tvinger" meg selv opp før jeg egentlig orker. Da sitter jeg over dassen resten av dagen. Har hatt noen alvorsprater med toaletten nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå