Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt kan virke sååå trøtt når han får mat på kveldene. Men når vi legger han i senga, er han plutselig sååååååå våken. Ligger og babler/roper, og sutrer noe også. Før sovna han gjerne med én gang vi la han, men nå bruker han gjerne en time eller så, der vi må opp flere ganger før han til slutt sovner...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. vi har samme problemet. skulle tro hun hadde på -knapp i bakhodet.

snuppa her i huset holder det gående til mellom 23.00- 24.00... hun sover riktig nok som oftest til 9 el 10 på morgenen, men i helgen har hun våknet rundt 8... ikke sover hun all verden på dagen heller. kanskje bare 2 timer.

vi prøver å bade henne og gi henne mat til samme tid for å få henne i seng til 22.00, men det virket bare en gang. skulle vi være så heldig at hun sovner, så våkner hun i det hun treffer madrassen.

finner du en god løsning så er det bare til å komme med den.

jeg tar iallefall imot alle gode råd.

lykke til.....

Skrevet

nå ble jeg skikkelig glad når jeg hører flere har dette problemet..for det har vi oxo:) så om dt er noen som har noen gode råd er jeg veldig mottakelig:p hehe

hu her er bare 8 uker:(

Skrevet

Sånn e snuppa her og. E så trøtt, gnir sæ i øyan, sutre osv.. så pupp, små sover mens vi holde på.. legg ho i senga så HYYYYL.

Sånn fortsette det...går en time før vi e ferdi. Så no har vi flytta legginga til seinest 8.. for da sovne ho stort sett 9 :)

Vurdere å flytte det fram enda litt mer.. for ho e skikkelig trøtt.. Vil bare ikke legge sæ. E 4,5 mnd no..

Skrevet

Lillegutt her i huset er snart 6 mnd. Han har ikke vært sånn før, blitt sånn nå de siste dagene plutselig. Holder det gjerne gående en time, før han sovner. Leggetid her i huset er kl 19. Og jeg ser at han egentlig er trøtt, for innimellom klør han i øyene og gir tegn på trøtthet. Men samtidig er han såååå våken. Merkelige greier. Vi har funnet ut at vi bare må la han ligge og sutre, og gå inn når han evt. begynner å gråte. Så kanskje det gir seg etterhvert...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...