Gå til innhold

Hva har du i din hjemmelagde bakte potet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha baktpotet til kveldskos i kveld, i den forbindelse lurer jeg på hva dere pleier å ha oppi din poteten? Kanksje det er noe jeg bør ha oppi, som jeg ikke har tenkt på.....

Vi har ost, bacon, rømme, kyddersmør/hvitløkssmør(hjemmelaget for anledningen) og mais. Gleder meg til klokka er litt over 19, da skal potetene være ferdig bakt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det samme som deg + at jeg bruker ost oppi

Skrevet

bacon, skinke, ost, tomat, agurk, hvitløkssmør, rømme - omtrent det samme som deg.

Skrevet

tror pøber'n og je trenger briller, eller nye briller.... ost var den første garnityren som var nevnt...hehehe

Skrevet

Skal vi seee...: Kesam, kryddersmør, biffstrimler og mais...Naaaamm!!!!! Huff, den så tam ut...må prøve noe nytt jeg også tror jeg!

Skrevet

samme som deg + stekt sopp :o) naaam nå ble jeg sulten!!!

Skrevet

Ja, det er kjempe godt:) Gubben var innom invanderbutikken etter bakepoteter, det er de største jeg har sett. De er på str med en honningmelon, de har stått inne i 1 time og 30 min på 225 grader, å de trenger fortsatt litt tid..... Sulter ihjel av mindre hehehe... Kroppen var innstilt på å vente i 1,5 time, ikke mer...hehe

Skrevet

ja, hvis det er den samme vi handler på, så har de så mye bra der!!! namnam!!! ;O) kos deg med poteten. Nå må jeg lage grøt og få den lille her i seng. tenner på gang så gleder meg til hun sover og det er slutt på sutringa!!!

Skrevet

Jeg ELSKER reker og rømme oppi jeg da!

Skal jeg ha noe kjøtt el. har jeg mais, masse sopp, kryddersmør, rømme og/el dressing, skinke/bacon og ost

Skrevet

Jeg har oppi alt mulig! Jo mere desto bedre! :D

Skrevet

Vi har reker, skinke evt finhakket kyllingfilet, ost, løk, mais/purre, rømme og hvitløkssmør eller annet kryddersmør.

Skrevet

Kun smør og urtekrydder.

Skrevet

Thank you;)

Om noen lurer er jeg nå så mett at det gjør vondt....*sukk*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...