Gå til innhold

hvordan gjorde dere d med bleie avvening

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har begynt nå. Har gått uten bleie i ettermiddag, den eneste gangen hun har tisset ble i buksa.....

Men vi er sikkert oppe å prøver å tisse hvert 10 minutt. hun som sier hun må tisse.

Hun blir tre i oktober.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forberedt barna godt i god til i forveien, kjøpt fine truser så de kan glede seg, hatt nedtelling...! De første dagene må du regne med noen uhell, men det går faktisk noen timer mellom hver gang de tisser. Har gått kjempefint med våre, minstemann sluttet "av seg selv", var klar og vi rakk aldri "forberedelsesbiten". Det går så bra så, lykke til. Og fortell datteren din ta dette tror du hun fikser!

Skrevet

DA hadde vi akkurat uhell nr to.....

Hun står og tisser og så sier hun "mamma jeg tisser"

Så må vi opp og dusje stompen og bena, tørke litt og på med enda et sett rene truser og bukser.

Nå fikk hun bleie på, så prøver vi igjen i morgen. Blir det galt tro?

Skrevet

Om hun tisser på seg og dere er på do hvert 10. minutt, så høres det egentlig ut som at hun ikke helt kjenner når hun må tisse, sånn at hun klarer å holde seg. Bare si at det gjør ikke noe, og at dere prøver igjen i morgen. :) Når dere har prøvd noen dager, og om hun bare tisser på seg hele tida, så vil jeg tro at hun ikke er riktig klar enda. Bare pass på at det ikke blir altfor mye snakk om det, for da blir det bare stress for henne. Lykke til!

Skrevet

Personlig mener jeg det blir feil å ta på bleien på dagen , da signaliserer du at du egentlig ikke tror hun klarer det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...