~falck~ har fått baby! Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 I dag tok jeg en graviditetstest litt utpå dag og den viste 1 sterk strek (control) og 1 svak strek (test)... Er nå omtrent 1 uke over mens. Tok en test på kvelden for 3 dager siden og den var negativ.. Dette er jo det største som kan skje, men kan det stemme? At testen er positiv nå?? Jeg har vært så ivrig, men blitt skuffet hver gang pågrunnav negativ test. Alle "symptomer" på svangerskap er her... Hadde "svak" graviditetstest sist jeg tok også. Da kom det ei nydelig jente!! Kan jeg virkelig være gravid igjen nå??
Turid Laila Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 En strek er en strek, så drister meg til å gratulere
Plutselig_gravid Skrevet 30. juni 2007 #3 Skrevet 30. juni 2007 Gratulerer:o)) Vil tro du er veldig gravid ja!
oktoberjentene;) Skrevet 30. juni 2007 #4 Skrevet 30. juni 2007 Fort deg på apoteket å kjøp clar blue sine gravid tester med klar tekst.... så er du helt sikker ;o) det var det som måtte til for at jeg trodde på den svake streken.. hehe.. men en strek er jo en strek ja...
*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 30. juni 2007 #5 Skrevet 30. juni 2007 så utrolig heldig du er! gratulerer, en strek er en strek..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå