Gå til innhold

Skål til alle som er gravide, og til oss som fikk mensen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt deppa for at jeg fikk mensen idag, og for at det er leeenge til jeg ser kjæresten igjen. 8 uker ca... snufs. men har nå åpnet en flaske vin og nyter ett glass duggkald hvitvin! Sender en skål til de heldige, og de mindre heldige. Vi skal komme etter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er midt i mellom jeg da. Ikke fått mensen og ikke er jeg gravid.... Har ikm nå til uka.... så vi får vente å se om det blir noe eller ikke.

Skål til deg også. Jeg sitter og stapper trynet med snop, da jeg ikke er så glad i alkohol.... Men har en stooor Smirnoff Ice (0,7) i kjøleskapet som frister litt da .... he, he.

Skrevet

Hehe, jeg glemte å si at jeg har en pose chips også, men skal prøve å ikke spise opp heeeele! ha en fin kveld!

Skrevet

Hei stjerneklar! :)

Skjønner hva du mener, jeg har IKM på søndag, og neste periode får vi ikke prøve, for samboeren min er borte på jobb...

Men 8 uker var lenge da... *Synd i deg!*

Jeg tenker litt sånn at jeg tar en sommerferie fra prøvingen da, får drukket litt utepils og gjort litt oppussing i huset.. :) Får fokusert litt på andre ting.. Fin tid på året å ikke være gravid.. :)

Det er ikke det værste som kan skje, selv om en blir litt skuffet. Vi har jo tross alt menn som vi er glade i som vil ha barn med oss, mange som ikke har det! :)

Får jeg mensen på søndag blir det utepils i hvert fall! :)

Sommerskål til deg! :)) Kos deg! :)

Skrevet

Hei Elisabeth`77.

Det blir sikkert en spennende og kanskje litt lang uke for deg nå, da! Men som du sier, en pause fra prøving er veldig godt det også. Da kan vi gjøre fra oss siste sprell før vi blir mødre! - og som deg skal jeg også få gjort litt maling i huset. Det skal også bli veldig deilig å kunne ta seg en øl eller flere uten å være redd for om en kanskje er gravid likevel. Og jeg er helt enig med deg, vi er utrolig heldige som har funnet oss menn som vil satse litt! Burde nesten tatt en skål for dem også, men flaska er tom så det får bli neste gang. Hehe.

Kos deg du også, og lykke til i kommende uke. håper det funket for dere denne gangen!

Skrevet

Er deppa jeg også. "Tanta" kom i dag her:( Vi har tenkt å hoppe over en pp nå, synes ikke vi kan risikere at nr 2 kommer på bursdagen til nr 1. (Kommer sikkert til å bli sjalu nok om han ikke får ha bursdagen sin i fred også). Synes du Stjerneklar, er flink til å holde motet oppe, det hjelper oss andre også. Takk!!

Håper det blir et mai-barn på oss da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...