Gjest Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 Småen på 18 dager er en varmblodig type, så vi har kun på ham body over bleien og evt noen sokker. Er ca 20 grader. Er vi ute eller han sover for seg selv tar vi et helseteppe over ham, han virker kjempefornøyd, men tror andre synes vi kler lite på ham, hehe... Hva med dere?
Gjest Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 hm.. her er det vel 16-17 grader... har ikke vært så mye ute i dag.. har regnet.. så kun vært på shopping senter. Har på seg en joggedress.. langarmet body.. og sokker.. lue.. Hvis vi hadde trillet ute hadde han hatt en dyne på.
Gjest Skrevet 30. juni 2007 #3 Skrevet 30. juni 2007 18 dager, ville jeg nok vertfall hatt på han ei strømpebukse.. og teppe da.. min på 5 månder ligger nå å såver, med bare body og sokker, under et teppe.
Gjest Skrevet 30. juni 2007 #4 Skrevet 30. juni 2007 Vi hadde på ham mer i begynnelsen, men han bare sutret og var urolig dagen lang til vi kledde av ham, da roet han seg. Han har perfekt temperatur i nakken nå som han får ha på bare body og ikke sutrete lenger. Føles litt rart å kle av en så liten en så mye ja, men var det han trengte tydeligvis :-) Var 13-14 grader for noen dager siden, da hadde vi på ham sparkebukse og lue i tillegg til bodyen og teppet når vi var ute, holdt lenge det.
*ønsker nr 2* Skrevet 30. juni 2007 #5 Skrevet 30. juni 2007 de først eukene, lå mini bare i bodyen inne.. han er varmblodig... når varmen kom, så lå han bare i bleie(selv det var for varmt til han!)... i dag har det vært grått, men når vi var på butikken, så hadde han på seg bukse, sokker, og body.... og et teppe over, men var egentlig ike nødvendig... ja, folk får mene jeg kler lite på han, men er min sønn jeg kjenner han best, og han er ikke glad i varmen... han er forreten 9 uekr i dag
Gjest Skrevet 30. juni 2007 #6 Skrevet 30. juni 2007 Godt å se det er flere varmblode her :-) Nei han fikk varmeutslett og alt så vi måtte bare kle av ham selv om det føles helt rart å ha så lite klær på en så liten baby. Men folk får nå bare mene det de vil, som du sier, vi kjenner barna våres best selv!
*ønsker nr 2* Skrevet 30. juni 2007 #7 Skrevet 30. juni 2007 ja.. min fikk ikke varmeutslett md en gang, mn har noen i nakken nå.. han var bare kokvarm og sutrete... syns det va rart i begynnelsen sjøl. mn har vent mg til at j ikke kan ha på han no sæelig m klær nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå