Gå til innhold

Nå skal den feste seg!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble befruktet forrige måned - men etter 5 +1 begynte jeg å blø igjen....

Kjempekipt - trodde jeg hadde en kjempegod nyhet til min kjære på vår 5 års bryllupsdag.....

Snakket med hun som setter akupunktur på meg og hun rådet meg til å prøve progesteron krem. På den står det at den skal hjelpe fosteret til å feste seg og at mangel på progesteron visstnok er ganske vanlig for de som ikke får det til.

Så da smører vi på og krysser fingrene denne gangen da :) håper så masse at spiren vil slå rot nå etter 15 pp !!!!

Kremen jeg skal prøve fås på helsekost - koster 445,- (!!!!) og holder da i 3 mnd.

*kryss-kryss*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei TussiLussi,

Det var kjempetrist at du mistet! må være en stor skuffelse. Men nå kommer nye muligheter! ble litt nyskjerring på den kremen. hvordan brukes den? hvor smører du, og hvor ofte? er den for de som kan ha litt korte Lutealfaser, eller har det ikke noe med det å gjøre? blir spennende å se hvordan det funker på deg!

Skrevet

Å, jeg lurer også fælt på hva kremen heter og virker osv!!!!! Masse lykke til!

Skrevet

Kremen heter Progesta Care - brukes i fbm menstrusjonsproblemer, overgangsproblemer og ved barnløshet - korte lutealfaser, at spiren ikke fester seg mm.

Den smøres på morgen og kveld - på steder med tynn hud - eks håndledd, innside lår , hals - men ikke samme sted to ganger etter hverandre.

Den øker også sexlyst.... gjett om jeg fikk merke det i går - det kriblet ekstra....hmm...

Det er en helsekostkrem uten bivirkninger - så den kan trygt anbefales - bortsett fra stiv pris....

Skal være en norsk versjon ca 100,- billigere men den har jeg ikke funnet.

Skrevet

Hm...........interesting!! =o) Dette hoeres spennende ut, jeg hoerer ogsaa paa akupunktoerer. Kanskje jeg skal faa min hemmelige handleagent til aa handle inn og sende meg en??

Spoersmaal: Det hoeres bra ut (og logisk at det virker) aa bruke som proever, men vet du noe om hva som skjer ved bruk naar/hvis man faktisk blir gravid? Skal man slutte da eller fortsette?

Hyggelig innspill...takk for det.

Skrevet

Jeg skulle fortsette å bruke den de tre første månedene av svangerskapet :)

Skrevet

Takk for det, da bestilles to krukker og sendes til meg paa andre siden av kloden, hehe..... Tar vel en mnd foer jeg faar dem da, men saa skal vi smoere. Takk for tipset! Jeg blir lett gravid, men det fester seg ikke saa lett, saa jeg er veldig aapen for dette tipset, spesielt siden det kommer fra en akupunktoer.

Tvi tvi til deg... =o)

Skrevet

Dette er saa godt tips at du boer lage en egen traad som heter "Kremen Progesta Care anbefales av akupunktoer for festeproblemer" eller noe lignende... Vil ikke "ta aeren" fra deg for godt tips, saa fint om du lager en ny traad... =o) Det kan jo faktisk hende at dette kan hjelpe mange, vet ikke helt hvorfor jeg er saa overbevist om at det kan ha noe for seg, men tipper det er fordi jeg vet jeg kan baere fram barn og at jeg likevel har mistet - til samme tidspunkt - fire ganger. Jeg tror virkelig du og akupunktoeren er inne paa noe og skal absoulutt proeve. Inspirert naa!! =o)

Skrevet

hehe.... bra hvis jeg kan være til inspirasjon for noen ;)

Tror kremen er mer omtalt inne på "slitere" - jeg har også klokketro på dette!!!!

Akutunktøren sa at dette var et "must" når man tenker på svangerskap - samt at den er bra for premenstruelle plager ;)

Har sett at noen er skeptisk til progesteron fordi det kan " lure" kroppen til å tro at EL har innfunnet seg, men fremmer ikke EL - men siden jeg vet jeg har EL, og vet befruktning kan finne sted, har jeg ingen betenkninger med dette.

Lykke til med prøvingen i sommer da, Femina :)

Skrevet

Enig med du, jeg har ogsaa EL forresten og saa har jeg et barn. Saa jeg er ogsaa optimistk ang denne kremen. Har den vel om en mnd eller noe. Sommer hele tiden hos meg, bor i Asia jeg... =o) Men deilig aa snakke med norske jenter naar man er proever, litt mer saklig og konkret kan man si, i forhold til helse og kropp og i det hele tatt. Lykke til du ogsaa!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...