bærtæ Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 Altså i alder!! H*n blir 1 år i november så ser for meg at han er for stor til den da? Hva anbefaler dere isåfall istedet? Ikke voksi!! (bor i nord så her er det kaldt om vinteren) Tenker litt "langt" frem i tid nå men kom bare plutselig over meg:)
Gjest Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 Er ikke voksi varme da??Bor også i nord,hadde da tenkt å ha voksi..
bærtæ Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2007 Jo visst er de varme men jeg vil bare ikke ha de! Finner jeg ikke noe annet alternativ må jeg vell ty til en men hadde helst sett at jeg fant noe annet:)
Gjest Skrevet 30. juni 2007 #4 Skrevet 30. juni 2007 Tror det finnes slike sovepose poser til babyer:)
bærtæ Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. juni 2007 OK.. Får sjekke det ut! Noen som har peil på hvordan emmaljungas allround kjørepose er?? Og prisen?
Kjærlighet <3 Skrevet 30. juni 2007 #6 Skrevet 30. juni 2007 Vi har odenwalder dunpose, den er kjempevarm og god :-)
Gjest Skrevet 30. juni 2007 #8 Skrevet 30. juni 2007 Hvorfor vil du ikke ha voksi? Den er jo gull verdt!!
bærtæ Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 30. juni 2007 Jeg har tidligere lånt en fra en venninne og jeg likte det rett og slett ikke. Derfor vil jeg gjerne ha en annen type pose. Den er sikkert kjempekjekk,- men den falt rett og slett ikke i smak hos meg. Nå er det jo såklart barnets beste det gjelder så finner jeg ikke et alternativ som er like bra hva angår og holde varmen, må jeg selvfølgelig kjøpe en slik... Men helst ikke..hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå