Gjest Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 Sambo har fått tilbud i å jobbe 5 uker i Canada for bedriften han jobber i.. (skal jobbe ute i på en oljerigg) Kommer til å tjene 60 000 før skatt de 5 ukene.. Men er det verdt det? 5 uker er lenge synes jeg.. Hva hadde dere gjort?
Gjest Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 mannen min er borte, og skal være borte i 3 månder.... 5 uker er ingenting. og virkelig værdt de pengene, hvis de trengs.
Gjest Skrevet 30. juni 2007 #3 Skrevet 30. juni 2007 Ja, de trengs.. Så absolutt! 5 uker en plass man nesten ikke kjenner noen er lang tid!
Gjest Skrevet 30. juni 2007 #4 Skrevet 30. juni 2007 5 uker går fort! Tror nok ikke jeg hadde orket det selv akkurat nå pga liten baby og to små barn til, men har du bare et barn eller ungene er såpass store at de sover noenlunde om natten og det går an å være alene med dem lenge så hadde det helt klart vært greit.
Gjest Skrevet 30. juni 2007 #5 Skrevet 30. juni 2007 Jada.. Har bare 1, og han er 4 mnd. Sover hele natten og kjempesnill ellers. Er bare så lang tid å være alene på.. Men samtidig får vi jo råd til å ta den etterlengta sydenturen vår i høst da. Og pussa opp barnerom.. Huff
Gjest Skrevet 30. juni 2007 #6 Skrevet 30. juni 2007 det er ikke lett å være alene, har selv en gutt på 5 månder, han såver ikke hele natten, og står opp i 6-7 tiden.. har betennelse i armen konstant, fordi han er en meget aktiv liten kar, som blir sint hvis han på ligge for lenge.. liker best å hoppe i fanget til mamma.. (som skrevet.. konstant betennnelse) men, alt går jo.. 5 uker går bra. og han er jo der for å jobbe, ikke leke med kamerater... ;o)
Gøril (210406) Skrevet 30. juni 2007 #7 Skrevet 30. juni 2007 5 uker er ikke så lenge hvis du tenker på at dere skal leve hele livet sammen... ville si at det er en suveren og god erfaring for mannen din. Slike ting kan telle mye hvis han noen gang skal bytte jobb og i tillegg trenger dere litt mer penger så er det jo en god anledning! Men alt dette må dere nok ta avgjørelsen på selv. Min mann ville ha reist sa han og jeg ville ikke nektet han.
grå :) Skrevet 30. juni 2007 #8 Skrevet 30. juni 2007 for så mye penger hadde jeg sendt ham avgårde ja. hadde heller tatt med meg ungen til mamma og pappa elelr noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå