Meg og gutten min Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 føler meg gravid, noe jeg helt sikkert ikke er ettersom dette er 1pp. tror jeg skal ha IKM neste uke så jeg må jo vente helt til da:( huff tror jeg blir skuffet.flere som føler det slik?
Habby Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 ååhh, endelig noen som har det samme som meg... dette er min 1pp og..slutta med pillenen 3. juni, fikk mens 1. juni...så jeg føler at sjansene er veldig lite..pluss at jeg har ikke peiling på hvor lang syklus jeg har..alt var så enkelt når jeg gikk på pillene... Har ikke fått mensen ennå..jeg regner med at jeg vil få mensen rundt den 1-2 eller... Føler meg gravid og...har hatt skikelig ømme brystvorter, vonde å ta på og de stikker ut og er stein harde...men vet ikke ass, tør ikke å håpe og teste ennå! Vært litt kvalm...men man vet aldri..
Meg og gutten min Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2007 vi sluttet faktisk på pillen samme dag:) så gøy. fikk mensen den 6 juni jeg. tror jeg hadde eggløsning mellom den 18 og 22 juni. kjentes isåfall slik ut. jeg har hatt mye rumlinger i magen, mye luft, brystvortene mine er også mye mer følsomme, og puppene føles mer fyldige ut. blodårene på brystvortene er også veldig tydlige... men jeg innbiller meg sikkert alt. får vel mensen neste uke tenker jeg, men tenk så deilig det hadde vært å vært gravide nå???
Habby Skrevet 30. juni 2007 #4 Skrevet 30. juni 2007 jeg er ikke sikker på hvor lang syklus jeg har nå...det er litt kjipt..du'a? jeg sier til meg selv at jeg innbiller meg alt annet symptomer bortsett fra brystvortene som er ømme...når jeg tok sånn el kalkis med 28 dager syklus sto det at jeg hadde el rundt den 15. og rundt den tida til 18 hadde jeg menssmerter lignende greie nederst på magen... og en del ryggsmerter... Den blir spennende å se hva som skjer videre...det hadde vært herlig om vi ble gravid nå ass.. Tester på mandags morgen.. *spent*
Meg og gutten min Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. juni 2007 nei jeg har ikke anelse. på babyverden sa kalkulatoren at jeg hadde eggløsning mellom 17 og 22 juni, og det stemmer jo kjempe bra etter de smertene jeg hadde. jeg hadde liksom ikke mensen smerter. jeg hadde mer stikkinger og oppblåsthet. veldig mye på høyre side. men korsryggen min kjennes helt utslitt ut. når jeg har sittet rolig en stund er den kjempe vond. tror nok jeg innbiller meg mye. tenk om vi hadde vært gravide nå, da hadde vi godt triste vinteren i møte med store fine mager;) tror nok jeg tester i midten av uka jeg også. men det er ofte når jeg håper ting at ting ikke skjer og når jeg ser negativt på det skjer det. hehe.
Habby Skrevet 30. juni 2007 #6 Skrevet 30. juni 2007 samme her og..prøver å se negativt på det men jeg klarer ikke..er så positiv ang det..føler meg gravid og er positiv...sier til meg selv hele tida at det har klaffet Men det vil tida vise, ikke sant.. Ønsker deg lykke til.. Tenk positiv du..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå