lali Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 Noen som vet? Jeg har gått ned 8 kg siden 26. mai. er nå 9+ 3. spiser mat men det er svært lite. kaster ikke opp.
Gjest Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 Jeg har selv gått ned noen kilo, og det sa jordmor at ikke gjorde noe. Men du har gått ned mye mer enn meg, så jeg vet ikke helt. Bare du får i deg næring og vitaminer slik at både du og babyen har det bra, så går det nok helt fint =) Spør jordmor eller lege neste gang du skal dit =)
Bruble Skrevet 30. juni 2007 #4 Skrevet 30. juni 2007 Neida, er ikke farlig det. Første trimester i forrige svangerskap gikk jeg ned 8 kg, og brukte resten av svangerskapet på å karre meg opp på startvekta. Var mye kvalm og kasta opp da. Dette svangerskapet har jeg og gått en god del ned, på det meste 8 kg. er nå 3 dager over termin og er fortsatt 3 kg under startvekta.. Vekta har gått som en jojo hele tida... Har spist greit hele tida, men var mye plaget med kvalme i begynnelsen.
Bobine Skrevet 30. juni 2007 #5 Skrevet 30. juni 2007 8 kg på en måned høres litt mye ut. Babyen tar den næringen den trenger uansett, så det trenger du ikke å bekymre deg for. Pass på at ikke du blir helt tappa for energi selv, og ta det opp med legen når den tid kommer. Hvis det gjør at du blir dårlig, er det en god ide å ta kontakt med legen før den timen du har satt opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå