NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 Kom akkurat til aa tenke paa at det hadde vaert veldig greit aa oppdatere hjemmesiden vaar med bilder av den lille saa snart som mulig etter at han blir foedt. Vet noen om de har internett paa barsel paa Baerum? Da spesielt paa familierommene-dersom vi er saa heldige aa faa det? Regner vel med at de ikke har...og da faar heller noen andre legge ut bildene...men tenkte jeg ville spoerre i allefall. Uansett...laptopen er kanskje ikke det man pleier aa pakke i sykehusbagen...eller? :-)
Turid Laila Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 Mener jeg leste i brosjyren jeg fikk på journaskrivingen at de dessverre ikke har internett der. Men ikke 100% sikker altså...
<3..snart3barnsmor..<3 Skrevet 30. juni 2007 #3 Skrevet 30. juni 2007 Klar du ikke å hold deg uten internett i 3-4 daga?
SusyQ Skrevet 30. juni 2007 #4 Skrevet 30. juni 2007 Det er klart man klarer å holde seg unna internett i 3-4 dager, men NOE skal man jo gjøre når barnet sover. Noen tar med ei bok, noen har med iPod, andre skriver dagbok, leser ukeblader, snakker i mobiltelefon eller løser SoDuko og kryssord. Hvorfor det så mye verre å kommunisere med spente venner og familie på nett? Jeg tar også med laptopen min, NewYorkMom. Regner ikke med de har nett på sykehuset jeg skal på heller (Riksen), men tenkte jeg kunne begynne å se gjennom og redigere bildene fra digital kameraet vårt om barnet sover mye.
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. juni 2007 Selvfoelgelig kan jeg holde meg unna internett i 3-4 dager! Men vi har masse venner og familie i utlandet som sikkert gjerne vil se bilder av lillegutt saa fort vi har dem--det hadde ogsaa vaert kjempepraktisk aa kunne Skype med svigerfamilien, slik at vi unngaar skyhoeye telefonregninger til USA fra mobil eller betalingstelefon. Skype er det vi pleier aa bruke, og de maa jo selvfoelgelig faa hoere om sitt nye barnebarn saa fort som mulig. Derfor hadde det vaert meget praktisk med PC--men gaar det ikke saa faar jeg heller sende digitalkameraet (eller minnebrikken) hjem med foreldrene mine med instrukser om hvordan man legger dem ut paa hjemmesiden vaar. Familien maa jo faa se bilder av ham naar de ikke kan besoeke!
Turid Laila Skrevet 30. juni 2007 #6 Skrevet 30. juni 2007 I infobrosjyren, som jeg var så snill å lette frem for deg NewYorkMom så står det, Det er ikke tilgang til internett på fødeavdelingen, selv om det er dataskjermer på fødestuene. Kan jo hende de har trådløst nett i resepsjonen/inngangsområdet der da, det vet jeg ikke, bare en liten tanke
ennaH Skrevet 30. juni 2007 #7 Skrevet 30. juni 2007 Nei. Og tro meg, du ville ikke hatt tid eller overskudd til å bruke det, selv om de hadde hatt det! Når babyen sover, da kommer du til å sove, også - totalt utslitt.
Gjest Ut på tur Skrevet 30. juni 2007 #8 Skrevet 30. juni 2007 Snakket litt med mannen min om dette med å få inn biler på hjemmesiden. Du har ikke mobiltelefon du kan komme på nett med da? Den kan du jo bruke for å legge ut bilder eventuelt å skrive inn ting om den lille. Vi kommer nok til å vente til vi kommer hjem. Får vi familierom får jo uansett ikke far være der mer enn 2 dager. De som vi synes skal ha bilder fort sender vi til på MMS, men er ikke så voldsomt mange. Og alle er i Norge så det er greit å ringe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå