-fant - 05.03.2008 Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 har nå vært prøver i litt over ett år. var hos gynekolog på mandag for utredning soiden vi ikke klarte å bli gravide. fant ikke el denne måneden så forberedte meg på en lang syklus. men for litt under en uke siden ble puppene mine veldig ømme. og knall harde. så i dag tenkte jeg. shit au.. jeg tar en test. og på under 10 sekunder kom det opp to klare streker.. JEG ER GRAVID og vi klarte det på egenhånd. er helt i sjokk jeg.. endelig ble det vår tur. men klarer ikke helt å tro det. tok en ny test når jeg kom hjem fra jobb (1 test klokken 05.30 i dag) og på nytt kom det opp to klare streker. så da er det vel sant da. vi skal bli foreldre for første gang.. kjenner det begynner å bå litt opp for meg etterhvert som jeg skriver her.. nå skjelver jeg og... og en liten gledeståre og.. masse lykke til jenter og ha en riktig god sommer
-fant - 05.03.2008 Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 30. juni 2007 glemte jo helt å sende masse babystøv... ******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
Dotten Skrevet 30. juni 2007 #3 Skrevet 30. juni 2007 Hei Fant... Sitter akkurat å ser på Fant nå... Lady og Landstrykeren.... Vel, gratulerer så masse, og så flott at dere fikset det på egen hånd. Så deilig. Kos deg med voksende mage, og lykke til. Har du sagt noe til sambo/mannen din enda da?? Klem
-fant - 05.03.2008 Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. juni 2007 nei har ikke fortalt mannen min det enda. siden jeg testet så tidlig før jeg skulle på jobb lå han og sov. og nå er han på jobb. hadde lyst til å vente til vi hadde litt tid sammen, ikke klokken seks om morgenen. så etter jobb i dag kjøpte jeg to par nyfødt sokker. rosa og blå, skal lage et kort og gi han det som en gave når han kommer jeg.. gleder meg til å se reaksjonen hans... kanskje det går litt mer opp for meg og når jeg kan si det høyt til noen...
Dotten Skrevet 30. juni 2007 #8 Skrevet 30. juni 2007 Så koselig Blir artig å se reaksjonen hans ja. Han skulle bare ha visst der han går/sitter på jobben.... Lykke til, og kos deg med voksende mage
Lillegull og spiren Skrevet 30. juni 2007 #9 Skrevet 30. juni 2007 ÅÅÅÅÅ...er så glad for at du er er gravid fant:) jeg blir så glad for å høre din historie..gir meg håp om at jeg også får en spire denne mnd:) jeg begynte på pergo tablettene i går,så nå vil jeg også ha en liten spire:) så utrolig fin tanke om å kjøpe sokker og kort,,nesten lyst til å "stjele" ideen din:)he.he kan tenke meg du er glad,og fortsatt er i sjokk:) jeg har heller ingen barn,så det blir ekstra stas med posetiv test:) masse lykke til:)
-fant - 05.03.2008 Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 30. juni 2007 hei. sendte deg pm, men kan jo skrive litt her og.. bare å stjele ideen.. driver med scrapping og tenkte å si at jeg hadde laget en ny side til albumet. på siden står det: "vi skal ha baby" har satt på en gutte og en jente sokk.. spent på å se reaksjonen hans. spurte deg i pm når ikm var, men ser jo nå at du begynte på tablettene i går.. håper virkelig det klaffer for deg.. skjønner så utrolig godt hvordan det er å lese om alle andre som får det til, mens en selv sitter der med skjegget i postkasse måned etter måned.. men håper dette gir håp.. for det funker faktisk til slutt.. sender litt ekstra babystøv din vei ******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #11 Skrevet 1. juli 2007 Gratulerer så mye! ) Veldig fin og inspirerende lesing dette! Håper alt går bra og at du får et kjempefint svangerskap! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå