Anonym bruker Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 Vil ført få sagt at han har vært utro en natt, og nå prøver vi å få forholdet til å fungere... (har en unge fra før og venter nr to til høsten). har en kjempe ekkel følelse av at hun samboeren min var utro med for en måned- halvannen siden er graivd... de brukte ikke prevensjon og hun har sagt hun tok angrepillen dagen etter... må bare få det ut her for jeg blir sprø... har en kjempe stor klump i magen, liker det ikke for har erfart at når det er noe på gang (noe som vil påvirke en mye) så får jeg denne følelsen.... hadde den da samboer kom hjem (vært utro) fra en tur.. FAEN TA DE FORPULTE MANNFOLKA!!!
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 uff.. så ekkelt... vet du hvem det er da? hadde nok passet på å få et glimt av henne noen mnd etter dette for å forsikre meg om at hun ikke var gravid. Er jo de som får barnet og ikke forteller det før mange år etterpå. Hun er sikkert ikke så fruktbar at hun ble gravid akkurat den natta. Men er hun det vil jo ikke det bli lett å skjule om noen månder..
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2007 #3 Skrevet 30. juni 2007 leser nå at han var på tur.. var han langt unna eller?
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2007 #4 Skrevet 30. juni 2007 huff:( Det var ikke greit, nei. Skjønner godt du er redd for at ho er gravid, men sannsynligheten er jo liten - i hvertfall hvis hun har tatt angrepille..... Vet du hvem hun er da??? Skulle visst hvem hun var, slik at dere hadde kunnet fulgt med på magen hennes. Vil ellers ønske dere lykke til med å få orden igjen dere i mellom. Jeg ble selv bedradd da jeg var gravid med førstemann. Jeg var helt knust - samoer helt knust. Hadde aldri tilgitt han hadde det ikke vært for at jeg var gravid....Det var 2 tøffe år. Var nemlig det det tok før jeg kom over det. Dette er nå 5 år siden og vi elsker hverandre mer enn noen gang. Og utroskapet hans har jeg ingen vonde følelser til lenger. Vi spøker nærmest om det. Han har aldri vært utro mot meg hverken før eller etter dette. At jeg tilga han har jeg aldri angret på! Masse lykke til!
Gjest Skrevet 30. juni 2007 #5 Skrevet 30. juni 2007 Få det ut her du!! Hadde min gjort det, så vet han at han hadde vært ute i løpet av 10 minutter. Ga han klar beskjed tidlig i forholdet at utroskap var uaktuellt, og at jeg hadde nulltoleranse der(var sammen med en med psykopatiske trekk i over 5 år før gubben kom inn i bildet). Men jeg håper at dere finner ut av dette og at det hele ender godt! Lykke til! Noe sier meg at du vil behøve det...
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2007 #6 Skrevet 1. juli 2007 han var på tur langt vekke kan di si.. vet ikke hvem hun er og kommer nok aldri til å treffe på hun, men vet hva hun heter.. det er ikke lett å glemme kan eg love deg.. jaja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå