Gå til innhold

Hvilken grøt foretrekker dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvetegrøten,havregrøt eller fullkornsgrøten...?

Noen som er bedre enn andre? vet at det er forskjellig alderstrinn på grøtene..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Markus er 10 mnder og han får nå Fullkornsgrøt med eple og frukt...Bytter på de to typene....Han synes de er kjempe gode :o)Nestle sine det.....

Har også prøvd småfolk med eple og en type som er med bringebær, de var ikke like populære her i gården...hehe

 

Hvete og havregrøten er vel 6 mnders, også har du maisgrøt og risgrøt fra 4 mnder...

 

Om noen er bedre enn andre er jeg usikker på, men det viktige er vel at barnet får i seg riktig mengde av fiber etterhvert som det blir eldre :o)

Skrevet

Her går det på havregrøten til frokost og mild fullkornsgrøt til kvelds. Kan ikke gå noe grovere her for da holder han på å bæsje seg ihjel ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...