2 Hærligheter! Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 Hvetegrøten,havregrøt eller fullkornsgrøten...? Noen som er bedre enn andre? vet at det er forskjellig alderstrinn på grøtene..
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 Markus er 10 mnder og han får nå Fullkornsgrøt med eple og frukt...Bytter på de to typene....Han synes de er kjempe gode )Nestle sine det..... Har også prøvd småfolk med eple og en type som er med bringebær, de var ikke like populære her i gården...hehe Hvete og havregrøten er vel 6 mnders, også har du maisgrøt og risgrøt fra 4 mnder... Om noen er bedre enn andre er jeg usikker på, men det viktige er vel at barnet får i seg riktig mengde av fiber etterhvert som det blir eldre )
haater husarbeid Skrevet 30. juni 2007 #3 Skrevet 30. juni 2007 Her går det på havregrøten til frokost og mild fullkornsgrøt til kvelds. Kan ikke gå noe grovere her for da holder han på å bæsje seg ihjel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå