Lunalill Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 Hva skal jeg gjøre.... Lille tulla blir bare mer og mer umulig ved puppen for hvert måltid utover dagen, og i dag har hun rett og slett fådd raserianfall ved hver anledning... Så nå ga jeg akkurat opp, og fikk pappaen til og gi ho morsmelk på flaske. Og da var det ikke et knyst fra ho... Er det virkelig blidd sånn at jeg blir nødt til og pumpe meg og gi ho på flaske, ho er jo bare snart 4mnd.... Huff blir fortvila jeg, har jo så utrolig lyst til og fortsette med amminga, det er jo så kos, og itillegg utrolig lettvint, når ho skal ha mat.. Slipper jo og måtte varme opp for og kunne gi ho.... Huff er det noen som kan gi meg ett råd eller to?
Gjest MMJ Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 Kanskje melkegangene dine er litt tette, og det går for sakte for jenta de? Jeg kjøpte en sånn nesespray som åpnet melkegangene så tullemor holdt på å drukne under måldtidene, hehe... Det var ikke noe mere klaging etter det.
Lunalill Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2007 Ja har spekulert på det, for det virker jo som ho rett og slett blir sint for at melka ikke kommer fort nok..... Men får jeg kjøpt sånn nesespray reseptfritt på apoteket, eller må jeg ordne med resept?
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 30. juni 2007 #4 Skrevet 30. juni 2007 Hva heter den nesesprayen? Vet at venninnen min har samme problem...Hun har rett og slett sett seg nødt til å gi annethvert måltid mme på flaske...da er han fornøyd..virker ikke som om d kommer nok melk hvis hun ammer hvert måltid...
pøber´n & je Skrevet 30. juni 2007 #5 Skrevet 30. juni 2007 Den er reseptbelagt, så du må ringe legen. Om hun har fått mye flaske, er det nok det at melka kommer for sent
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 30. juni 2007 #6 Skrevet 30. juni 2007 Den heter Syntocinon nesespray og den øker utdrivningsrefleksen. Rett og slett genial )
Lunalill Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. juni 2007 Hun har ikke fådd så mye flaske heller skjønner du. Men hun blei vant med at det var mye melk og ta av, for tru meg jeg hadde en sinnsyk melkeprod til og begynne med, men det har jo regulert seg nå. så nå produserer jeg jo akkurat det hun har behov for... Men det er vel ikke "nok".. hehe
Gjest MMJ Skrevet 30. juni 2007 #8 Skrevet 30. juni 2007 Husker ikke hva den heter, men legen vet det, og JA, den er genial, hehe
Lunalill Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 30. juni 2007 Nå har jeg akkurat pumpa meg og. Det kom kun 40ml, men nå skal det jo også sies at ho drakk av det ene brystet for ca 30min sia, men kun det ene.... Huff, håper virkelig ikke at jeg er på tur og miste melka:(....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå