Gjest MMJ Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 Min mor er narkoman, og hun er sammen med en skikkelig drittsekk som stadig banker henne opp. Han har sittet inne for dette just, han satt 1 mnd. Nå har han banka min mor igjen (mens min lillebror på 10 satt i bilen og hørte på)... Og hva gjør politiet, JO, de setter mamma på krisehjem... Hvorfor arresterer de ikke dritten?? Mulig det er ting jeg ikke vet om, men ... ååårhhhh!
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 Huff, typisk det norske systemet.. ikke mye å gjøre med det.. sender over en trøsteklem.
Gjest MMJ Skrevet 30. juni 2007 #3 Skrevet 30. juni 2007 Takk for det. Velferdsnorge har ikke råd eller plass til å sette inn de kriminelle, fengslene er fulle. Forbaska system!!
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 30. juni 2007 #4 Skrevet 30. juni 2007 Kommer ikke det an på hva mamman din gjør, om hun vil anmelde? Jeg vet ikke men kanskje de ser at hun er i fare, men om hun ikke vil han skal bli tatt for det har de kanskje ikke hjemmel i loven for å "ta" fyren...
Gjest MMJ Skrevet 30. juni 2007 #5 Skrevet 30. juni 2007 Nei, det skjer jo hele tiden, så skjønner jo polititet er lei. Hun burde jo kvittet seg med han dritten.. men det klarer hun ikke visst. Har ikke kontakt med henne selv, men blir så opprørt når jeg hører om disse episodene HELE tiden... er så LEI!
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 30. juni 2007 #6 Skrevet 30. juni 2007 Ja det skjønner jeg kjempegodt. Og selv om man ikke har kontakt så er jo gjerne tankene der for det. Sender deg i det minste en liten klem jeg da. Håper mamman din kommer seg unna han, og kanskje litt ovenpå.
Gjest MMJ Skrevet 30. juni 2007 #7 Skrevet 30. juni 2007 Takk for det Lisse. Har gitt opp tanken på at hun kan komme seg "ovenpå" igjen... Men, likevel, så plager det meg med sånt. Min lillebror har kontakt med mamma så jeg får jo full rapport hver gang det er noe.
Gjest Skrevet 30. juni 2007 #8 Skrevet 30. juni 2007 skjønner godt hun blir plassert på krisehjem for hun kan jo ikke bo hos en som banker henne? Dessuten burde kanskje broren din vært plassert i fosterhjem dersom hun er narkoman?
Gjest MMJ Skrevet 30. juni 2007 #9 Skrevet 30. juni 2007 Han var på overnatting der... Han bor ikke der, hun har null omsorgsrett for han heldigvis, etter TO rettsaker.... Men, det er min mor som eier huset, så de kunne jo kastet han ut og heller inn i fengselet... synes jeg da...
Gjest Skrevet 30. juni 2007 #10 Skrevet 30. juni 2007 Å ja. Nei da er det sikkert ikke lett. Men hun burde iallefall ikke være samen med denne mannen når hun har sønnen eller om dette ikke går ikke ha noe med sønnen sin å gjøre i det hele tatt. Tatt i betrakning at en 10 åring skal se noe slik. Nei jeg vet ikke. Sikkert en håpløs situasjon som er umulig å forstå når man ikke er oppe i den selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå