NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 Lillegutt pleier aa roere seg MASSE for tiden...har aktive perioder ganske ofte. I dag tidlig vaaknet jeg klokken halv ni av at han sparket og storkoste seg. Det varte vel en halvtime eller saann. Men saa kom jeg nettopp til aa tenke paa at jeg egentlig ikke har kjent noe til ham etter det. Betyr ikke at han ikke har roert paa seg--kan jo bare vaere at jeg ikke har registrert det. Naa er klokken nesten fire, og jeg har ligget paa sofaen i en halv time (og drukket soet saft) og det har kun vaert et par veldig svake bevegelser. Ingenting mer. Begynner aa bli litt smaabekymret... Naar boer man ringe foeden? Mest sannsynlig har han jo bare en rolig dag...ligger og sover f.eks. Har dere noen tips for aa faa babyen til aa vaakne dersom han sover? Jeg har roesket litt i magen og proevd aa vekka ham, men ingen reaksjon... Naar ville dere ringt til foeden?
Gjest Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 Har du prøvd å ligge en stund på siden i sengen, og så bytte over til den andre siden? Det pleier å virke med min lille, uansett om han sover.
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2007 Der kjente jeg ham litt...et par smaaspark. Etter aa ha ligget i over 1/2 time. Jeg venter litt til og ser om det blir mer. Kanskje han er i ferd med aa vaakne...
Gjest Skrevet 30. juni 2007 #4 Skrevet 30. juni 2007 Altså, jeg mener du må ligge på siden. (ikke siden av sengen om du skjønner , jeg er ikke så flink å forklare...)
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. juni 2007 god ide. Jeg proever det naa.
mamma i juli Skrevet 30. juni 2007 #6 Skrevet 30. juni 2007 Hvis jeg legger meg på ryggen pleier jeg alltid å kjenne bevegelser fra h*n. Det er nok sannsynligvis ingen fare!
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. juni 2007 Naa kjenner jeg litt flere smaabevegelser...han har nok bare en rolig dag. Skal vaere litt ekstra obs. paa det utover ettermiddag/kvelden--paa kvelden pleier han aa bli skikkelig aktiv. Takk for tipsene...godt aa ha noen aa dele bekymringene med naar de kommer. :-)
Merida72 Skrevet 30. juni 2007 #8 Skrevet 30. juni 2007 Av og til hender det at jeg ikke får respons på saft av en eller annen grunn. Da har jeg prøvd isbiter, det har funket!
oktoberjentene;) Skrevet 30. juni 2007 #10 Skrevet 30. juni 2007 Lillegutt i magen min har hatt flere slike perioder... dro i ett tilfelle på føden for en sjekk..... alt var bare bra... men det tok seg liksom ikke opp.. han har vært kjempe mye roligere i flere uker faktisk.. men nå de siste to dagene har han blitt turbo igjen.. merkelig... men de har nok bare sånne perioder rett og slett.... håper du får slappet av og at han gir mer bevegelser fra seg snart da ;o) ellers så er de bare glad til når vi gravide tar kontakt med føden også.. sånn hvis du fortsatt er bekymret mener jeg.. lykke til
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 30. juni 2007 Ja da, naa har jeg kjent noen smaabevegelser flere ganger, saa jeg regner vel med at han bare har en rolig dag. Pleier aa bli mer aktiv sent paa kvelden. Takk for alle tips og raad. Og jeg skal ta kontakt med foeden dersom han forblir kjemperolig lenge, men jeg tror det staar bra til med ham jeg. Vi har vel alle rolige dager...
Gjest Ut på tur Skrevet 30. juni 2007 #12 Skrevet 30. juni 2007 Lillevennen i magen min har også hatt en rolig dag i dag. Har h*n med jevne mellomrom. Jeg blir jo litt nervøs av det og må vekke med jevne mellomrom bare for å få et spark På meg er iskald saft med isbiter ett glass drukket litt fort det mest effektive for vekking.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå