:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 jeg trenger høst og vinterderess til småen. han kan ikke gå, men kryper og håper han kan krabbe før han begyner i barnehagen. så jeg trenger en ganske varm dress siden han kommer til og ligge mye på bakken. har regndrakt uten for alt. men hvem velger jeg? og hvorfor? hva er prisene? hvor kan jeg finne disse på nettet? tusen takk for alle svar :-) like forvirret nå som når jeg skulle kjøpe barnevogn for første gang.. hehe
Tante_Sofie Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 Hei, Jeg ville valgt Reima Tec, den med "sitteunderlag" i baken! Den er helsuper! Brukte Reima til den med "sitteunderlag" ikke passet mer, går vel til 92 el 98. Etter det har jeg brukt Troll dress, den med hel ulldress inni. Strålende fornøyd!
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 30. juni 2007 #4 Skrevet 30. juni 2007 ville kjøpt reimatec vinterdress ihvertfall.. Hadde gått for reima sin parkdress også.. men om du syntes det blir dyrt så kjøp ihvertfall vinterdressen og heller ta en billigere parkdress.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 30. juni 2007 #5 Skrevet 30. juni 2007 Har forresten jobbet i bhg. og har bhg. barn selv og jeg er utrolig fornøyd med reima.. Av vinterdressmodellene vil jeg anbefale den med varmeplater i baken og to glidelåser foran til de minste.. Den er varm (trenger lite klær under) og romslig for de små til lett å kunne bevege seg, den er også lett noe som også gjør det lettere å bevege seg. Har aldri opplevd våte eller kalde unger i reimatec dresser. Vil anbefale den for barn fra 0-3 ihvertfall.
bambi på isen Skrevet 30. juni 2007 #6 Skrevet 30. juni 2007 Jeg hadde valgt troll sin, der får du både sommer å vinter dress i et (hvis du velger den med utakbart ullfor), har hatt den til alle mine 3. De har ikke blitt kalde i den (vi bor på svalbard) og de har heller ikke blitt våte nå i den verste smelte perioden!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå