Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 Etter masse kvalme, hodepine, svimmelhet og ikke minst trøtthet , er jeg kommet til andre trimester med 12+ 2 Men har enda tilbakefall med kvalmen Noen andre ?
Gjest Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 Velkommen hit! selv har jeg aldri vært plaget med kvalme,men er stadig trøtt enda. Jeg er 15+2 og gleder meg til magen kommer den er fraværende enda.
Gjest Skrevet 30. juni 2007 #3 Skrevet 30. juni 2007 Velkommen hit! Snart ferdig med 2.trimester...tiden går fort..
Gjest Skrevet 30. juni 2007 #4 Skrevet 30. juni 2007 Velkommen hit =) Ser du er ung og gravid =) Bare å snakke med meg om du vil... jeg er vel litt eldre enn deg, men det går vel bra =) hihi... Håper alt er bra med deg, og at svangerskapet går bra. Spennende dette =)
MegOgAlleMine Skrevet 30. juni 2007 #5 Skrevet 30. juni 2007 Hei.. skrev akkurat et innlegg jeg også. Ligger et par dager etter deg;) er både kvalm og trett enda, men det hjelper vel om et par ukers tid.. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå