Gå til innhold

Hva syns dere om navnet JESPER???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det er vanvittig vanskelig med guttnavn. Fra før står Peter og Simon på lista. Jeg liker godt Filip, men det passer dårlig med etternavnet vårt siden det begynner på B. Mannen min foreslo Jesper som et alternativ. Men jeg som vanlig usikker...:-)

Hva syns dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kardemommeby =) Men navnet er nydelig synes jeg =) =) =)

Skrevet

jeg synes det er fint,men liker Casper bedre.

liker flere navn fra kardemommeby også jeg...hehe.

tobias,sofie....

Skrevet

Jesper e knallfint! Bestevennen t dattra mi hete de=)

Skrevet

Jesper er et fint navn :)

 

Ser for meg en søt blond gutt :) Kanskje fordi jeg aldri har møtt en mørkhåret Jesper :P

Skrevet

syns det er kjempefint å koselig navn =)

Skrevet

fetteren min heter det, synes det er kjempe fint jeg

Skrevet

kjempefint:) vurderte det selv:) men det ble casper:)

Skrevet

Synes det e kjempefint navn.. Venninna mi har en gutt som heite det å en ainna som heite Felix:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...