SOMMER :) Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 Syns det er vanvittig vanskelig med guttnavn. Fra før står Peter og Simon på lista. Jeg liker godt Filip, men det passer dårlig med etternavnet vårt siden det begynner på B. Mannen min foreslo Jesper som et alternativ. Men jeg som vanlig usikker...:-) Hva syns dere??
Gjest Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 Kardemommeby =) Men navnet er nydelig synes jeg =) =) =)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 30. juni 2007 #3 Skrevet 30. juni 2007 jeg synes det er fint,men liker Casper bedre. liker flere navn fra kardemommeby også jeg...hehe. tobias,sofie....
¤¤¤2xE¤¤¤ Skrevet 30. juni 2007 #5 Skrevet 30. juni 2007 Jesper e knallfint! Bestevennen t dattra mi hete de=)
Turid Laila Skrevet 30. juni 2007 #6 Skrevet 30. juni 2007 Jesper er et fint navn Ser for meg en søt blond gutt Kanskje fordi jeg aldri har møtt en mørkhåret Jesper
EierIkkeFantasi Skrevet 30. juni 2007 #7 Skrevet 30. juni 2007 syns det er kjempefint å koselig navn =)
litakine og Theodor Skrevet 30. juni 2007 #9 Skrevet 30. juni 2007 fetteren min heter det, synes det er kjempe fint jeg
jente08&jente2010<3 Skrevet 30. juni 2007 #10 Skrevet 30. juni 2007 kjempefint:) vurderte det selv:) men det ble casper:)
s4pia Skrevet 2. juli 2007 #12 Skrevet 2. juli 2007 Synes det e kjempefint navn.. Venninna mi har en gutt som heite det å en ainna som heite Felix:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå